(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
360 GLT 25 Special
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2018 11:56 #634879
door V300 register
360 GLT 25 Special is gemaakt door V300 register
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m12833...8f31&previousPage=lr
Ben wel nieuwsgierig naar de uiteindelijke verkoopprijs.
Ben wel nieuwsgierig naar de uiteindelijke verkoopprijs.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2018 12:09 #975470
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT 25 Special
Dat is ook altijd zo'n leuk verkoopargument; "de liefhebber weet wat die waard is", en er dan niet bij zetten wat er zo bijzonder is aan een auto die bijzonder genoemd wordt.
Het is wel een hele nette, dat wel. Als die 360 in het echt net zo netjes is als op de foto's zeker het geld waard (al heb ik wel altijd het idee dat de 3-deurs en sedans populairder zijn dan de 5-deurs).
Het is wel een hele nette, dat wel. Als die 360 in het echt net zo netjes is als op de foto's zeker het geld waard (al heb ik wel altijd het idee dat de 3-deurs en sedans populairder zijn dan de 5-deurs).
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2018 12:33 #975472
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic 360 GLT 25 Special
Datum eerste toelating 16-04-1986 ergens in Europa
Datum eerste afgifte Nederland 27-06-2014
Datum tenaamstelling 28-02-2018 redelijk kort in eigendom, vind de auto zeker niet de moeite waard om hem langer te rijden of heel goedkoop kunnen kopen en probeert nu met een flinke winst te verkopen
Datum eerste afgifte Nederland 27-06-2014
Datum tenaamstelling 28-02-2018 redelijk kort in eigendom, vind de auto zeker niet de moeite waard om hem langer te rijden of heel goedkoop kunnen kopen en probeert nu met een flinke winst te verkopen
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2018 18:53 #975474
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 360 GLT 25 Special
Dat is toch zo'n Zwitserse rsx versie?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2018 19:13 #975475
door V300 register
Volgens mij is dit toch weer een andere Robbert Jan. Ik heb de RSX van Gerard al een paar keer mogen aanschouwen en die heeft volgens mij witte accenten waar bij deze auto alles gewoon zwart is: spiegels, sneeuwkap, etc.
volvomania;250313 schreef : Dat is toch zo'n Zwitserse rsx versie?
Ik denk dat we een expert in de club hebben die de waarde ervan kan zeggen ������
Volgens mij is dit toch weer een andere Robbert Jan. Ik heb de RSX van Gerard al een paar keer mogen aanschouwen en die heeft volgens mij witte accenten waar bij deze auto alles gewoon zwart is: spiegels, sneeuwkap, etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-05-2018 16:55 #975488
door V300 register
Nee, dit is geen RSX. De GLT Special 25 is nog van iets eerdere datum dan de RSX (herfst 1985, dus tegelijk met het nieuwe modeljaar) maar ook een Zwitserse speciale uitvoering met een oplage van 400 stuks, allemaal vijfdeurs (en misschien ook allemaal wit). Die 25 slaat op het 25-jarig bestaan van Volvo's officiële vertegenwoordiging in Zwitserland.
Staat allemaal in Lorenz Kunz' 300-bijbel. De bijbehorende advertentie is ook in dat boek opgenomen. Het lijkt erop alsof deze editie niet heel veel extra's heeft ten opzichte van een standaard GLT, maar hij was wel 900 CHF goedkoper dan de reguliere uitvoering. De motor die erin ligt heeft 115 pk; waarschijnlijk moesten de katalysatorloze versies op, want kort erna was het in Zwitserland alleen B200F en verder niks. De wielen die eronder horen zijn de bekende pannenkoeken, maar eerlijk is eerlijk, deze zijn mooier.
Ik zou hem persoonlijk niet veel hoger aanslaan dan een gewone GLT maar als hij in goede staat verkeert is 3500 piek niet zo'n gekke prijs meer...
Staat allemaal in Lorenz Kunz' 300-bijbel. De bijbehorende advertentie is ook in dat boek opgenomen. Het lijkt erop alsof deze editie niet heel veel extra's heeft ten opzichte van een standaard GLT, maar hij was wel 900 CHF goedkoper dan de reguliere uitvoering. De motor die erin ligt heeft 115 pk; waarschijnlijk moesten de katalysatorloze versies op, want kort erna was het in Zwitserland alleen B200F en verder niks. De wielen die eronder horen zijn de bekende pannenkoeken, maar eerlijk is eerlijk, deze zijn mooier.
Ik zou hem persoonlijk niet veel hoger aanslaan dan een gewone GLT maar als hij in goede staat verkeert is 3500 piek niet zo'n gekke prijs meer...
Moderators: Mark Smeets