1983 Volvo 340 DL van 1e eigenaar
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Een op het eerste gezicht vrij eenvoudige 340 DL, maar wel van de eerste eigenaar en heeft altijd binnen gestaan.
Hij is er erg zuinig op geweest dat kun je wel zien. Let maar eens op de kartonnen kokers onder de ruitenwissers om de bladen te beschermen.
Waarschijnlijk omdat hij lang stil staat.
En ook de raamlijst is volgens mij vanaf dit jaar plastic maar desondanks nog helemaal glimmend.
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m12790...c624&previousPage=lr
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;250138 schreef : Inderdaad een hele mooie. Let ook op die originele reserveband, en die motorkap die preventief behandeld is tegen roest met tectyl.
Zo'n reserveband is toch het eerste dat je gaat vervangen? Daar zie ik de bijzondere waarde niet van.
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;250141 schreef : Zo'n reserveband is toch het eerste dat je gaat vervangen? Daar zie ik de bijzondere waarde niet van.
Die banden met "spare" in het profiel zijn niet meer te krijgen heb ik me laten vertellen. Origineel hoort er zo'n band op en niet een gewone band, dus heeft dat voor mij meerwaarde. Zelf heb ik nog zo'n speciale band uit 1988 (zelfde bouwjaar als de auto) met ongebruikte krikset. Ondanks dat ik er niet mee zou willen rijden, wel leuk!
Het is eigenlijk net zoiets als een origineel Nederlands kenteken. De één vindt dat een meerwaarde hebben waar de ander zegt dat een nieuwe cijfer/letter-combinatie niet stoort.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
De originele spare er onder gezet, maar niets mis mee. Die dingen gaan meestal altijd goed, zolang er geen droogte scheuren in zitten en op spanning houdt is het verder een prima band.
Heb ook nog nooit gezien dat die orginele spare banden uitgedroogd zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;250174 schreef : Wie gaat hem kopen? :+
Ik denk dat we allemaal een beetje het zelfde probleem hebben: plaatsgebrek

Anders hadden er bij mij intussen in elk geval 4 Millionaires gestaan :+