Executieveiling 340
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als je z?nder verzekering gaat rondrijden, heb je het verstand van een bos wortels.
Zonder APK rijden mag onder bepaalde voorwaarden, maar ik heb geleerd dat dat ?cht heel gevaarlijk kan zijn!
Zodra de auto zich op een aanhanger o.i.d. bevindt, is het lading en geldt geen APK- en/of verzekeringsplicht, zolang 'ie maar geschorst is.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-

dus er komt nog 16% bij.
Daarnaast weet ik wel zeker dat hij niet op 90 euro blijft staan.. Voor een stomme punto zonder sleutels en zonder compleet kentekenbewijs bieden ze ook al 500 euro op dit moment :S
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;124676 schreef : Denk eraan; als je een auto op de openbare weg hebt staan moet die HOE DAN OOK verzekerd zijn!
Als je z?nder verzekering gaat rondrijden, heb je het verstand van een bos wortels.
Zonder APK rijden mag onder bepaalde voorwaarden, maar ik heb geleerd dat dat ?cht heel gevaarlijk kan zijn!
Zodra de auto zich op een aanhanger o.i.d. bevindt, is het lading en geldt geen APK- en/of verzekeringsplicht, zolang 'ie maar geschorst is.
Waar ik hem wil neerzetten is eigen terrein van een familielid, maargoed eerst maar eens zien wat het bedrag is vrijdag, dan kan ik me altijd nog zorgen maken over vervoer

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;124641 schreef : Wat mij opvalt, handgeschakeld staat erbij, en toch de vario roosters in de bumper.
Het is ook een handbak (925 kg massa volgens RDW)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
(een grappenmaker had automatische biedingen gedaan)
- V300 register
- Verbannen
-