77'er in Zweden
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;124267 schreef : En uit welk jaar is ie?
Klopt is inderdaad een 340 uit 1990. Ik wist niet dat de motoren in de begin tijd niet zo'n hoge kilometerstanden konden halen. Dan is dit inderdaad misschien wat veel....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;124324 schreef : Ik zit bijna op de 116.000 (30.000 kilometer meer dus) met een 14.1, dus in principe moet een 14.1 motor iig die stand kunnen halen. We zien wel hoe ver ik er vanaf hier mee kom.
Ik ben absoluut geen expert maar volgens mij moet toch bijna elke motor met een beetje onderhoud wel meer dan 80.000 km kunnen halen. Niet dat ik Robbert Jan tegen wil spreken die is volgens mij expert op het gebied van vroege 300's...
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;124327 schreef : Is Joost toevallig naar Zweden.........................................of aan het blokken voor toetsen?????????????
Ja, Joost gaat via Jos in de VS zijn rijbewijs halen (mag al vanaf 16 daar), dan vliegt ie door naar Zweden en pikt ie de '77-er op. Heb net een berichtje van hem gekregen dat ie onderweg naar NL de koppakking eruit heeft gereden en dat het blok echt op is. Maar ja, wat wil je na 85.000 kilometer?
:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar het zou een leuk verhaal zijn!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;124327 schreef : Is Joost toevallig naar Zweden.........................................of aan het blokken voor toetsen?????????????
Jammer genoeg heeft mijn "afwezigheid" een andere reden.