(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Gaat er nog iemand naar Zweden?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 09:12 #801990
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gaat er nog iemand naar Zweden?
Meer Zweedse advertenties? Ik heb al vaak genoeg een Zweedse advertentie van een 343 gezien die ik wel zou willen hebben maar ik haal geen auto uit Zweden (althans, niet zelf). In Nederland wordt zelden een goede 343 uit de jaren 70 aangeboden. That's the problem...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 09:25 #801994
door V300 register
Wat misschien kan helpen, is een bedrijf in Moergestel; Scandcar.
Dit bedrijf heeft een keer met een artikel in de Onschatbare Klassieker gestaan en zij halen Volvo's van Zweden naar hier. Ze hebben connecties in Zweden die hun ogen openhouden voor hun en ter plekke onderhandelen. Het vervoer is iets anders; het kan zijn dat het een tijdje duurt voor de auto hier is. Ze maken namelijk gebruik van vrachtwagens die leeg retour komen en moeten dus maar afwachten wanneer er een plekje is...
www.scandcar.nl/
Dit bedrijf heeft een keer met een artikel in de Onschatbare Klassieker gestaan en zij halen Volvo's van Zweden naar hier. Ze hebben connecties in Zweden die hun ogen openhouden voor hun en ter plekke onderhandelen. Het vervoer is iets anders; het kan zijn dat het een tijdje duurt voor de auto hier is. Ze maken namelijk gebruik van vrachtwagens die leeg retour komen en moeten dus maar afwachten wanneer er een plekje is...
www.scandcar.nl/
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 12:07 #802003
door V300 register
:wtf2:Ik zie toch vrij weinig verschil met de auto waar ik al geruime tijd mee loop te leuren hoor.....kan me ook niet voorstellen dat hier nog het oude type dashbord inzit....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 12:19 #802005
door V300 register
Hier zit het oude type dashboard nog in... Modeljaar 1979, zie velgen en schildjes op de voorschermen. Het gaat er natuurlijk ook om wat voor gevoel je bij een auto hebt. Ik zoek een 70-er omdat ik daar van eerder uit heel veel herinneringen aan heb...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 13:08 #802014
door V300 register
Okee dan, kan me voorstellen dat je dan idd een specifiek type wilt hebben, zal denk ik in NL niet meevallen. Ben bang dat je dan toch aan een opknapper moet gaan denken maar dat kost buiten een hoop geld ook een hoop tijd en dat is meestal een schaars goed.
P.s. Misschien eens een heel voorzichtig Pm'tje aan Jack v/d B??
Zie hem hier niet veel meer op het forum maar wellicht dat ie nog iets heeft staan?
P.s. Misschien eens een heel voorzichtig Pm'tje aan Jack v/d B??
Zie hem hier niet veel meer op het forum maar wellicht dat ie nog iets heeft staan?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 13:13 #802015
door V300 register
Je kunt je af gaan vragen wat goedkoper is. Een rot model kopen en helemaal laten opknappen, of een perfecte willen zoeken en jaren op zoek zijn om vervolgens nagenoeg hetzelfde aan aanschafprijs te betalen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 15:59 #802024
door V300 register
Opknappen is duur hoor! Ik zou voor een dure goede gaan.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2009 16:37 #802027
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Gaat er nog iemand naar Zweden?
Inderdaad!
Erwin; doe eens wat research op diverse fora van Volvo clubs. Er is zeker weten iemand die er ervaring mee heeft die je kan helpen met raad (en daad?).
Naar huis rijden zo ik niet doen, op een trailer is ten eerste bedrijfszekerder en ten tweede ook "rustiger" in de zin van dat de overheid je met rust laat (op een trailer = lading, zelf rijden = voertuig op openbare weg).
Erwin; doe eens wat research op diverse fora van Volvo clubs. Er is zeker weten iemand die er ervaring mee heeft die je kan helpen met raad (en daad?).
Naar huis rijden zo ik niet doen, op een trailer is ten eerste bedrijfszekerder en ten tweede ook "rustiger" in de zin van dat de overheid je met rust laat (op een trailer = lading, zelf rijden = voertuig op openbare weg).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2009 17:24 #802038
door V300 register
Die 343 heeft zelfs koplampwissers (zeldzaam)...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2009 17:28 #802041
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Gaat er nog iemand naar Zweden?
700 euro en nog geen ton op de teller....
www.blocket.se/dalarna/Volvo_343_24087905.htm?ca=5&w=3
www.blocket.se/dalarna/Volvo_343_24087905.htm?ca=5&w=3
Moderators: Mark Smeets