(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Alleen dit weekend....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 11:47 #801864 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alleen dit weekend....
Wij zijn anders al 102 actie Dodge Journeys kwijt sinds week 26. :D.

Ik denk niet dat je er een actie auto van moet maken.. waarom zou iemand zo'n mooie auto als de jouwe als actieauto kopen??

Een 106je, waar er miljoenen van zijn.. dan is dat wat interessanter - om er tussen uit te springen bij de rest..

Mijn tip: Neem nieuwe foto's en wel als volgt:

1 foto

Schuin van voren. Zorg dat er geen palen etc achter staan.. en geen andere auto's of drukke afleidende dingen!
1 foto

Schuin van achteren
1 foto:

Van het interieur. En eventueel nog wat details.

Zorg dat de foto's netjes, recht en niet te donker zijn (regen etc/donkere dag not done).

In een advertentie zetten geen tweede zo mooi zo goedkoop etc. werkt niet.
Benadruk de goeie kanten van de auto, eventuele minpunten ook vermelden, niet aan het begin, ook niet aan het eind. Als je minpunten aan het begin plaatst lezen ze soms niet meer verder. Aan het einde, dan blijven die minpunten hangen. Zorg dat je spelling goed is en je advertentie betrouwbaar en verzorgd overkomt.

Sluit af met iets in de trant van, bel of e-mail voor een afspraak/bezichtiging.

Dan moet het vast goed lukken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2009 13:08 #801868 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Alleen dit weekend....

slb_340;122643 schreef : Mijn tip: Neem nieuwe foto's en wel als volgt:

1 foto

Schuin van voren. Zorg dat er geen palen etc achter staan.. en geen andere auto's of drukke afleidende dingen!

Zoals bomen die uit het dak groeien? :humor:

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2009 13:10 #801869 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Alleen dit weekend....
Wow, ze doen wel heel groen bij Chrysler zeg! Maar om nou met een boom op mn dak rond te gaan rijden vind ik wat overdreven.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2009 13:13 #801871 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Alleen dit weekend....
Groen bij Chrysler?

Mijn 345 heeft een elektriciteitsmast op t dak (zie Volvoice) :D
D?t is pas groen, want Frankrijk heeft redelijk schone ernergie (kerncentrales).

Maar we gaan n beetje offtopic geloof ik :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 13:45 #801875 door V300 register
Het probleem is dat veel 300 liefhebbers al meerdere auto's hebben. Persoonlijk vind ik de aanschaf niet zo'n probleem, maar zo'n auto goed houden wel. In een stalling wegzetten is ook geen optie, want dan staan ze daar ook maar weg te kwijnen. Ik heb er nu 3 en wil er maximaal 2, dus binnenkort ook 1 in de verkoop.

Jos, het lijkt me een superauto!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 14:49 #801881 door V300 register
@ Jeroen: die boomstam valt toch helemaal weg in de schaduw - nb is niet zo storend.

Een blauwe lucht met enkel een lantaarnpaal uit je dak.. da's dan wel weer minder. Anyway.. gewoon goedgemeend advies. Ik maak zo'n 100 tot 150 advertenties per jaar van gebruikte auto's terwijl onze voorraad gebruikt zo'n 30/35 is.. (dus verloop is helemaal super). Zegt toch wel ?ets!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 15:00 #801883 door V300 register
ja die bomen zijn inderdaad niet storend, de lichtval is goed en de omgeving is 'clean'

wat verder opvalt ten opzichte van de "doorsnee" advertentiefotos is dat de foto duidelijk van een wat grotere afstand met een normale/wat grotere brandpuntafstand. (dit vermindert de vervorming door de camera enorm)

vaak zie je foto's die van dichtbij genomen zijn met een flinke groothoek, dan heb je dus dat het deel wat midden op de foto zit flink uitvergroot is ten opzichte van de rest (het kussen-effect)

Een nog grotere afstand met een tele lens is ook niet goed, dan gaat de diepte eruit en ziet de auto er teveel als een speelgoed autootje uit.

Aardig detail is nog dat door de hoek van de wielen de velgen mooi getoond worden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 16:43 #801897 door V300 register
Precies. Het is een relatief crappy goedkope kutcamera waarmee ik hier op het werk fotografeer. Maar door iets hoger en verderweg te gaan staan komt de auto er mooi scherp op en de achtergrond lekker iets vager.

Kijk maar op autotrack.nl.. de auto's die ik gefotografeerd heb springen er echt uit! Daar klik je gewoonweg veel sneller op dan een klein foto'tje wat er slordig uit ziet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2009 23:18 #801965 door V300 register

Lucluc;122654 schreef : Het probleem is dat veel 300 liefhebbers al meerdere auto's hebben. Persoonlijk vind ik de aanschaf niet zo'n probleem, maar zo'n auto goed houden wel. In een stalling wegzetten is ook geen optie, want dan staan ze daar ook maar weg te kwijnen. Ik heb er nu 3 en wil er maximaal 2, dus binnenkort ook 1 in de verkoop.

Ik zit ook 2 te overwegen. Rij nu plm 10.000 km per jaar, dus net teveel voor een oldtimerverzekering, maar als je er 2 hebt kun je ze beide in de oldtimerverzekering doen. Een roestarm werkpaard voor de wintermaanden en een kwetsbare voor de zomermaanden:yeah: Kan gelukkig 1 droog stallen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2009 15:59 #802977 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Alleen dit weekend....
Ik had je al eerder gecomplimenteerd met je advertenties en foto's, dus je mag mijn opmerking wat minder serieus nemen hoor! :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC