(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Prachtige 340 die ten prooi valt aan de sloopregeling...

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2009 13:48 #629487 door Doeke Dobma (GAST)
Ik kwam vanmorgen even bij dv Schaaf & Mellema in Leeuwarden om iets voor mijn 480 op te halen, toen ik deze wagen zag schitteren:

Van '86, vario, met slechts 50.000 op de teller. En werkelijk in nieuwstaat! Nergens schade of roest, mooie rode lak, onaangetast interieur, echt heel erg mooi! De tectylsporen kwamen overal uit, was ook Dinitrol behandeld en altijd dealer onderhouden. Navraag leerde mij dat deze van een klant was die een nieuwe Volvo wilde kopen en voor deze 340 de slooppremie wil vangen... Hij is echter zo mooi dat de dealer hem eerst wil proberen te verkopen, in opdracht van de klant, maar dat houdt dus wel in dat ie 1500 euro op moet brengen... de klant wil zelf eigenlijk 1750 vangen.

Een hoop geld maar een kant-en-klare in superstaat verkerende auto. Wie durft?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-09-2009 13:57 #799415 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Prachtige 340 die ten prooi valt aan de sloopregeling...
Raar verhaal aangezien de slooppremie 750 euro is. Met andere woorden brengt dat ding 1100 euro op is het toch genoeg? Het is natuurlijk wel zo dat de verkoper er dan ook geld aan wil overhouden. Diegene die dat in opdracht van de klant doet. Aan een slooppremie mag die niks verdienen.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-09-2009 14:04 #799416 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Prachtige 340 die ten prooi valt aan de sloopregeling...
Eindelijk een auto waar geen tijd aan hoeft te worden besteed, heb ik geen geld... :-(

Jammer dat dit soort auto's kapot gaan door dat slooppremie geneuzel.
Dat slooppremie-verhaal is zowieso een vreemd verhaal opzich, geen van de bedrijven die zich hebben aangesloten heeft nog iets gehoord of alle auto's die inmiddels zijn ingeruild voldoen aan de regels en ze weten ook nog niet of ze wel hun geld kunnen krijgen van de overheid.

Gezien dit feit, snap ik eigenlijk wel dat ze die Volvo te koop aanbieden voor dat geld. Je moet toch een beetje op save spelen als bedrijf zijnde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-09-2009 14:09 #799417 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Prachtige 340 die ten prooi valt aan de sloopregeling...
Eigenlijk zouden er kamervragen moeten worden gesteld over het vernietigen van ons erfgoed. Ik heb er nog geen brede nationalistische beweging (TON) of patriottische bruinhemden (PVV) over gehoord.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2009 01:09 #799470 door V300 register
OMG, ik zou (wederom) bijna kopen. Eens even rondvragen wie er nog een knap autootje nodig heeft.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2009 05:21 #799472 door V300 register
Geen werk is ook niet helemaal waar. De koppelingsgroep kan gaar zijn als er geen vulplaatjes bijgezet zijn. Dat die binnen 10000 km vervangen moet worden. Riemen zullen ook aan vervanging toe zijn mist het een vario is.

Wel een hele mooie wagen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2009 11:25 #799478 door V300 register
...en er moeten nog electische ramen, centrale prtiervergrendeling, airconditioning, stuurbekrachtiging, achterruitenwisserwiswasinstallatie, groene ruiten, interieurverlichtingsvertragingsrelais, aluminium sportvelgen, en misschien ook nog wel een radio in.... :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2009 11:46 #799481 door V300 register
Dat zijn de geile accessoires :D.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2009 12:28 #799487 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Prachtige 340 die ten prooi valt aan de sloopregeling...

koentje;120106 schreef : ...en er moeten nog electische ramen, centrale prtiervergrendeling, airconditioning, stuurbekrachtiging, achterruitenwisserwiswasinstallatie, groene ruiten, interieurverlichtingsvertragingsrelais, aluminium sportvelgen, en misschien ook nog wel een radio in.... :)

Nee hoor, lekker origineel houden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-09-2009 17:00 #799733 door V300 register
Een auto als deze slopen is gewoon de grootste onzin die er bestaat. Volgens mij zou iemand die geen liefhebber is het zelfs belachelijk vinden. Kijk hem er bij staan... Dat druk je toch niet in elkaar?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC