(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Volvo 360GLS (special?)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-08-2009 22:18 #795012 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360GLS (special?)
Volgen gegevens rdw sinds juni 2009 op naam en apk 18-07-2004
ook raar

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-08-2009 22:21 #795014 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360GLS (special?)
Toevallig had de heer Venema rond die tijd een GLS special te koop. Hij woont ook nog eens in die richting. Kans dus dat dit dezelfde auto is.
Volgens Venema is het een harde auto, op wat kleinigheidjes na, zoals de bijrijdersdeur (roest). Heeft idd zeer lange tijd stil gestaan bij hem.

Ik denk dat de huidige eigenaar zich verkeken heeft in het werk, of beter gezegd, geen zin erin heeft

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-08-2009 23:19 #795029 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360GLS (special?)
Nu worden we wijzer en dan wil ie waarschijnlijk het aanschafbedrag of iets extra's terug.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-08-2009 23:43 #795035 door V300 register
Och over iets achterzoeken. Je kijkt toch gewoon of de motor lekker loopt en of er geen roest is... Op zich heb je een auto snel beoordeeld toch? Ja oke, niet op een foto...

Het heeft niet zo veel zin om te bedenken waarom iemand zn auto weg wil doen, want als je denkt dat diegene je belazert en daar ga ik altijd van uit tot het tegendeel bewezen is kan er echt niks gebeuren...

Wat moet je nu verbergen aan zo,n wagen als je komt kijken. Je weet toch de plekken zoals dorpels onderkant wielkasten voorbalk. En als die motor lekker loopt en na een lange proefrit goed is en je kijkt dan nog eens in de motorkap dan zit je wel vrij safe als je dan niks merkt hoor.

Kijk en een waarde van een auto is ook zoiets. Ik doe mijn eigen auto ook nooit weg al zou iedereen zeggen dat ik dat wel moet doen... Het is gewoon het gevoel wat je bij een wagen hebt. Ik zou die 360 niet weg doen, maar goed. Wellicht heeft hij anders werk en krijgt hij een lease wagen ect ect....

Ik denk dat er vrij weinig mensen je willen belazeren in de 300 sien omdat we allemaal experts zijn en weten waar we op moeten letten... kortom bedonderd iemand je denk ik dat de meeste dat wel zien!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-08-2009 12:54 #795070 door V300 register
Als we het de huidige eigenaar nou gewoon vragen ipv te speculeren....... Maar zelfs dan, zou hij/zij eerlijk antwoorden. Wat maakt het ook uit (ben het dan ook met Mark eens). Ben blij dat een relatief zeldzame 300 te koop staat voor een zeer redelijke prijs, heeft een club/forumlid de kans om iets leuks te kopen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC