(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Stuurbekrachtiging 340 1.4
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2009 21:27 #793052
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
verkocht:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2009 21:27 #793053
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
Anjo wint

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
09-08-2009 21:29 #793054
door Mark Smeets
wat zei ik :+
Beantwoord door Mark Smeets in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
v0lv0freak;115896 schreef : Als het om de prijs gaat, dan wint Anjo altijd
AvdAkker;115923 schreef : verkocht:)
Jos360;115924 schreef : Anjo wint
wat zei ik :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2009 14:28 #793905
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
vandaag gedemonteerd; wat gigantisch zonde dat deze kit te koop kwam zeg!
auto was een 340 gl special uit 90 of 91 met 31000km!!!! hij zag er op 't voorbalkje na piekfijn uit! helaas is hij al wel "verwerkt" door de sloperij; remmerij, brandstoftank radiateur e.d. zijn dus niet meer bruikbaar.
wel een gaaf gezicht! de carterpan glimt nog, brandstoftank glom nog (zitten wel gaten in) het interieur rook naar ouwewijven parfum etc...
ik heb de stuurbekrachtiging meegenomen, en mocht voor een prikkie de renix, carb en aandrijfas meenemen. carb en renix is identiek aan spul van de rode dus nu heb ik wat "bijna nieuw" reservemateriaal:)
voor de liefhebbers is er nog een bijna nieuwe krukas over met het blok eraan vast!!! voor plaatwerk is er niet veel te halen aangezien ze het rangeerwerk op het terrein met een heftruck doen waarbij de lepels door de voorruit gaan en de auto aan het dak opgetild wordt.. voorschermen, bumpers (waren nog zwart zelfs!!!) koplampen en achterlichten zijn nog goed, en er hangt een bijna nieuwe variobak onder... tacho en emvk had hij al in z'n magazijn gelegd al moest ik hem nog wel uitleggen waar het voor was:+ Jan Pronk sloperij in Sint-Maarten doe er je voordeel mee!
auto was een 340 gl special uit 90 of 91 met 31000km!!!! hij zag er op 't voorbalkje na piekfijn uit! helaas is hij al wel "verwerkt" door de sloperij; remmerij, brandstoftank radiateur e.d. zijn dus niet meer bruikbaar.
wel een gaaf gezicht! de carterpan glimt nog, brandstoftank glom nog (zitten wel gaten in) het interieur rook naar ouwewijven parfum etc...
ik heb de stuurbekrachtiging meegenomen, en mocht voor een prikkie de renix, carb en aandrijfas meenemen. carb en renix is identiek aan spul van de rode dus nu heb ik wat "bijna nieuw" reservemateriaal:)
voor de liefhebbers is er nog een bijna nieuwe krukas over met het blok eraan vast!!! voor plaatwerk is er niet veel te halen aangezien ze het rangeerwerk op het terrein met een heftruck doen waarbij de lepels door de voorruit gaan en de auto aan het dak opgetild wordt.. voorschermen, bumpers (waren nog zwart zelfs!!!) koplampen en achterlichten zijn nog goed, en er hangt een bijna nieuwe variobak onder... tacho en emvk had hij al in z'n magazijn gelegd al moest ik hem nog wel uitleggen waar het voor was:+ Jan Pronk sloperij in Sint-Maarten doe er je voordeel mee!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2009 18:03 #793932
door V300 register
Niet te geloven weer.
Je weet dat het gebeurd, maar toch....
Sommige kan het gewoon helemaal geen ruk schelen.
Levert wel weer mooie onderdelen op, ook zeer belangrijk.
Je weet dat het gebeurd, maar toch....
Sommige kan het gewoon helemaal geen ruk schelen.
Levert wel weer mooie onderdelen op, ook zeer belangrijk.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2009 23:22 #793959
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
Waarom geld toch altijd belangrijker is dan het behoud van waardevolle onderdelen. Mijn enige conclusie: deze maatschappij is totaal de weg kwijt..en laat zich. Het niet opgebruiken van geproduceerde goederen is geen eerbied/ontzag hebben voor de steeds beperkter wordende grondstoffen (olie, gas etc.) Het is van de zotte dat deze maatschappij nog steeds meer productie en afval accepteerd. Alleen om een aantal directeuren en managers nog rijker te maken.......Dit is geen volksbelang, maar politiek van een stelletje regenten. Zo dat is er weer uit.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2009 00:12 #793961
door Erick Janssen (GAST)
:y: Haleluja :yesyes:
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Stuurbekrachtiging 340 1.4
Erik;116857 schreef : ................Zo dat is er weer uit.
:y: Haleluja :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2009 05:44 #793970
door V300 register
Ziet er goed uit Anjo!
Moderators: Mark Smeets