343 1979
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
setsunakaede;114333 schreef : Wow...!
2cm verlaging aan de voorkant en je hebt een bom van een wagen.
Het is dat ik mijn handen al vol heb aan 1 auto en alle andere excuses en smoezen, maar wat een kleurtje ook, gafe auto!
Ik snap niet wat je 'bom' dan moet zijn, want er zit maar een 1400-tje in . . . :snif:
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;114358 schreef : Ik zou het doen. Een dergelijk exemplaar in deze staat zie je niet vaak. Als alles klopt bij deze auto en er geen lijken in de kast zitten, dan is de prijs vrij re?el. Misschien is hij wel top onderhouden (verwacht ik niet zo met die tekst?), maar dan heb je al veel kosten voor de toekomst uitgespaard. Nemen en zelf in rijden. Mocht je twijfelen, vraag dan of de verkoper iets van het bedrag af wilt doen. Een controle bij de ANWB (soms gratis voor leden) kun je overwegen of ergens bij een dealer (met oud en vriendelijk personeel) op de brug kan ook een goed idee zijn. Als je uit legt dat je de auto wilt kopen, dan vinden ze het vaak geen probleem (misschien kost het je 30 a 40 euro = APK).
De wagen komt, naar zeggen van de verkoper, bij de weduwe uit de schuur.
Hij heeft daar etterlijke jaren stilgestaan en is nu na wat lakschade-herstel te koop aangeboden.
Alle aankoopbonnen, onderhoudsbonnen, e.d. zijn nog aanwezig.
Het is dus een nette wagen, aldus de eigenaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Een auto die indruk maakt dus!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-