Volvo 343 '76
- V300 register
- Verbannen
-
Een simpele lasserij in Nederland kan toch bijvoorbeeld al niet werken tegen eentje in Polen, Portugal etc?
Import is voor Nederland noodzakelijk.
Verdwijnen van historisch erfgoed is niet noodzakelijk in dit verband, maar wel logisch. Dat het jammer is, dat is voor velen een feit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
huysmans;114463 schreef : Sorry dat ik het zeg, maar het is maar een auto. Hoe zeldzaam ie ook is, je kan ze niet allemaal redden. Leer er mee te leven. Als je kijkt wat er aan flora en fauna dagelijks allemaal uitsterft, wat doet zo'n stuk blik er dan toe? Erik doet z'n best de 3'tjes te redden, maar cijfert zichzelf compleet weg en de rest schreeuwt moord en brand terwijl die ook niets doen wegens gebrek aan whatever.
Accepteer dat je nu te laat was en als je het niet kan hebben dat het nog een keer gebeurd, begin vast te sparen voor een spoed redding en ruimte.
Ik begin toch wel het gevoel te krijgen meer met een secte te maken te hebben dan met een club. Ja het is zonde, maar daar doe je niets aan, zeker nu niet meer. Probeer desnoods na de vakantie van die gasten de wagen te pakken te krijgen zodat je kan redden wat er nog aan onderdelen af te halen is.
Zeker, maar ik vind dat iedereen moet kunnen zeggen "doodzonde", "eeuwig zonde" e.d.
Ook ik doe alle moeite die ik kan doen om e.e.a. te redden, o.a. een der laatste oude neuzen (die ik echter compleet uit het oog ben verloren), een 343 DLS (waar we volgende week ook vol goede moed aan gaan beginnen), en nu een 345, die ook wel redelijk "gered" is ja.
Sloop dreigde voor die wagen.
Een club bevat liefhebbers die door het stof willen kruipen, en mensen die het leuke auto's vinden en er wat voor over hebben.
Momenteel bevind ik me er ergens tussenin, met name omdat ik nog wil sparen voor m'n rijbewijs.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Alex, misschien is het iets om als ze er achteraf mee klaar zijn eens langs te gaan voor enkele onderdelen??????
Waar staat ie trouwens?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Je kunt zo'n auto ALTIJD weer terugbouwen, zolang hij nog maar een kenteken heeft is hij ?cht nog te redden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik zit zelf te springen om een ruitewissertank met de slang lopend door de dop. Deze is rond chnr 17000 vervangen door het latere model met de slang door de zijkant. Vaak zijn ze, omdat het eerste model slecht aanzoog, ook vervangen op de oudere auto's.
Verder denk ik aan de ruitewisserpomp (klein model), de beugels voor de nummerplaat voor, de achterklep, de sloten, de plastic kapjes onder de voorstoelen, het stuur, het slot van de hadschoenkast, reservewiel met toebehoren,....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Laat maar iets weten over de uitlaat...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
volvomania;114583 schreef : Het gaat niet zozeer over het terugbouwen maar om onderdelen te redden voor de 76-er van Freerk en die van mezelf.
Ik zit zelf te springen om een ruitewissertank met de slang lopend door de dop. Deze is rond chnr 17000 vervangen door het latere model met de slang door de zijkant. Vaak zijn ze, omdat het eerste model slecht aanzoog, ook vervangen op de oudere auto's.
Verder denk ik aan de ruitewisserpomp (klein model), de beugels voor de nummerplaat voor, de achterklep, de sloten, de plastic kapjes onder de voorstoelen, het stuur, het slot van de hadschoenkast, reservewiel met toebehoren,....
Dat is ook geheel waar.
Voor m'n terugreis; zie het topic van de 345 en het laadstroomtopic in 'licht en elektra', maar ook het thread zonder onderwerp.
Wat betreft de uitlaat; ik heb het forum nu van boven naar onder doorgespit, nu is de mailbox aan de beurt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.