360 GLE Sedan 1984
- V300 register
- Verbannen
-
www.kapaza.be/Autos/Volvo/18712233/Volvo..._Sedan_2_0i_GLE.html
Op het eerste zicht geen roestproblemen, maar aan de linkerzijde is er iets gebeurd ...
Slechts op 1 naam ingeschreven geweest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik denk dat de auto lang niet is gewassen; de voorvelgen worden heel snel zwart, achtervelgen valt altijd nog wel mee (bij 300-serie).
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;111979 schreef : Hmmm.. een grote roestbobbel op de voorbalk, rechter voorscherm roest ook (lak is aan het wijken), en die dut aan de linkerkant is ook vrij vaag ja. Paaltje geraakt?
Ik denk dat de auto lang niet is gewassen; de voorvelgen worden heel snel zwart, achtervelgen valt altijd nog wel mee (bij 300-serie).
Remschijven laten veel gruis achter, maar zoals ik al zei, is het verschil nooit z? groot. Zeker niet bij dichte velgen zoals deze.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;111997 schreef : Remschijven laten veel gruis achter, maar zoals ik al zei, is het verschil nooit z? groot. Zeker niet bij dichte velgen zoals deze.
zeker wel. Ik kan het je laten zien.
Onze grijze 360 heeft voor ons een heel slecht 'huis' gehad, en werd bij ons waarschijnlijk voor het eerst weer eens gewassen. Daarna zijn de GLE velgen voor winterbanden gebruikt, en die zien er echt niet meer uit. Wel niet zo slecht als deze velgen, maar mooi zijn ze echt niet meer.
Daar staat tegen over dat mijn blauwe GLE van een echte liefhebber was, die zijn auto ook vaak waste. Die GLE velgen zien er echt nog als nieuw uit!
Een trommel laat (bijna) geen stof achter, dus dan kan het verschil wel eens zo groot worden, als de auto nu voor het eerst weer eens is gewassen.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;112105 schreef : Mooie auto zeg...
:yesyes:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Trouwens hoe kun je aan een belgische auto zien, hoeveel eigenaren die heeft gehad?