reflectorplaat tussen de achterlichten
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;111089 schreef : icm de modificatie die ik aan de achterlichten wil maken zal het denk ik te overheersend rood zijn, maarrrrr ik wil zowieso aan de mk1/2 achterlichten dus dan zal ik gelijk kijken hoe hij staat:)
Ga je de richtingaanwijzers ook rood maken?
Ik heb dit namelijk eens ergens op internet gevonden en het beviel mij goed, ben er zelf ook over aan het denken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Overigens zouden witte knippers ook wel leuk staan volgens mij. (of in elk geval witte glaasjes, en dan oranje of rood lampje erin) Witte pinkers voor en op de zijschermen en gaan zou ik zo zeggen. (met de juiste kleur nog wel leuk ook)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;110778 schreef : Ik ga nu even heel irritant doen: er zijn heeeeeel veel verschillende modellen achterlichten, ze verschillen zo ongeveer per modeljaar.
Vooral de oude types verschillen. Probeer maar eens de achterlichten van een '84-er op een '77-er te zetten bijvoorbeeld (mits die op beide auto's nog de originele lichten zijn!!!), je zult zien dat die ?cht niet zo mooi aansluit aan de zijkanten.
Dit heb ik, samen met nog iemand (als 'ie zichzelf wil noemen mag dat, ik ga dat niet doen) proefondervindelijk ondervonden.
In hoeverre dit geldt voor de types van '86 en later weet ik niet.
Weet je heel zeker dat je de achterlichten niet gewoon iets naar buiten had moeten drukken met aandraaien? (of een krom achterlicht ofzo?) Zit vrij veel ruimte op namelijk. Op mijn 1e 343 heb ik het linker achterlicht eens vervangen voor een achterlicht van een 85'er. En die zat er perfect op nml.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Op het moment heb ik een ander achterlicht op m'n 345 zitten, die kwam van een '84-er. Past niet mooi.
En er zijn er meerderen die er (erg) veel ervaring mee hebben.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de reflectorplaat is inmiddels in m'n bezit, ik ga nu de report knop aanvinken zodat dit topic dicht kan.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-