1982 343
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dit kleurtje heb ik niet eerder op een 343 gezien, i.c.m. een bruin interieur prachtig! Oud dashboard, nieuwe neus, leuk autootje!
link.marktplaats.nl/247920497
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als er iemand zin heeft mee te gaan: graag. Een auto kopen durf ik wel, maar zo'n Volvo is nieuw voor mij. En met name: echt vergelijkingsmateriaal voor de correcte werking van een variomatic heb ik niet. Twee keer mee gereden.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
afhankelijk van de foto kan je nou niet echt zien hoe het met het ex en interieur gesteld is, wat ik wel kan zien is dat je er een setje verkeerde achterlichten bij krijgt, die zijn van het latere type:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
steenmar;102954 schreef : Ik ga morgen kijken. 19.30 Rotterdam. Als het 'm wordt, wordt ik lid.
Als er iemand zin heeft mee te gaan: graag. Een auto kopen durf ik wel, maar zo'n Volvo is nieuw voor mij. En met name: echt vergelijkingsmateriaal voor de correcte werking van een variomatic heb ik niet. Twee keer mee gereden.
Controleer eerst de onderrand van de deuren en het plaatwerk onder de nummerplaat (even voelen helemaal onderaan).
Zit daar geen roest, kun je er op vertrouwen. Zit daar wel roest, let dan goed op de onderrand van de dorpels (kriksteunen!) en de wielkastranden.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
en deze joost?met oud neusje..volvofiel;102555 schreef : Deze is leuk!
Dit kleurtje heb ik niet eerder op een 343 gezien, i.c.m. een bruin interieur prachtig! Oud dashboard, nieuwe neus, leuk autootje!
link.marktplaats.nl/247920497
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-