340 GL sedan MKII 13 jaar in stalling
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
En ook ik vind het een compliment waard dat deze man de auto via de advertentie rubriek hier op de site aan een liefhebber wil verkopen.
Gr; wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Friezl;99940 schreef : Heb hem ook gemaild... zoek een vervanger voor mijn 94-er 440... die gaat het bij de volgende apk niet halen...
Ik heb weinig met 440'tigs. Echter de motor kan interessant zijn en wat andere onderdelen. Zo af en toe komen er mensen met de (onwaardige) opvolger van de 300 aanzetten. Dan is het fijn om iets te hebben. Ik kan hem tegen die tijd van je overnemen en slopen.
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
Wel gaaf dat men de moeite heeft genomen m te bewaren
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
VolvoMafia;101028 schreef : hou er maar rekening mee dat door het staan de banden uitgedroogd zijn, de remmen gereviseerd moeten worden en de remslangen niet fris meer zijn. Dus "ff keuren" zal er niet in zitten denk ik. Kijk ook eens naar de vloeistoffen, is dat allemaal nog goed?
Wel gaaf dat men de moeite heeft genomen m te bewaren
If that's all: Slangen op voorraad, remcylinders op voorraad, hoofdremcylinder op voorraad, remolie op voorraad, remschijven, trommels en mechaniecken op voorraad, remklauwen op voorraad, rembekrachtiger op voorraad, rembekrachtigerslang op voorraad. What can happen more.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij dergelijke wagens kan je gokken wat je wil, kopen, ophalen, nalopen en fixen is het enige wat je dan kan doen om zeker te weten wat er aan scheelt na 13 jaar stalling.
- V300 register
- Verbannen
-
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Daarna 2 nieuwe Vredesteins er op gegooid. NL auto, NL banden