Volvo 360 cup auto met rode en gele koni's
- Mark Smeets
- Moderator
-
achter gele koni's en voren rode koni's.
Ik heb al gemaild of hij ze los verkoopt, (uitteraard) niet.
Zou je interesse hebben moet je toch de gehele auto kopen.
Maar voor wie wil gaan race wel een goed alternatief voor een redelijke prijs gezien de aanpassingen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

edit: tenzij erbij staat, geen losse onderdelen, dan is het nutteloos.
edit2: en in dit geval ook, omdat die koni's vrij essentieel zijn voor zo'n cupwagen, wat je wel kan vragen of ze ooit (mocht hij niet verkocht worden) van plan zijn dat ding in losse onderdelen te verkopen.
edit3: lijkt me trouwens wel supermooi om een keer over een circuit te jakkeren met zo'n wagen, voor 1000 E zou je er bijna serieus over gaan nadenken als je een beetje into racen bent.
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;98974 schreef : edit2: en in dit geval ook, omdat die koni's vrij essentieel zijn voor zo'n cupwagen, wat je wel kan vragen of ze ooit (mocht hij niet verkocht worden) van plan zijn dat ding in losse onderdelen te verkopen.
Precies wat ik ook gezegd heb. Mocht de auto niet verkocht worden, en hij zou onderdelen verkopen, dan zou ik wel interesse hebben.
En zoals je al zegt, niet geschoten is altijd mis. Zo ben ik aan het 2de paneeltje met extra meters gekomen

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Tj??rd;98937 schreef : Ik vind het altijd een vrij brutale (lees: irritante) vraag, om te vragen naar afzonderlijke onderdelen als iemand een complete auto te koop aanbiedt. Had ik zelf ook toen mijn auto te koop stond, en daar stond notabene bij dat ik geen onderdelen los verkocht :crazy1:
Helemaal met je eens. Ik irriteer me ook mateloos aan mensen die alleen maar uit zijn naar specifieke onderdelen (voor eigen gewin) en die het geen barst kan schelen dat je zo een andere auto letterlijk in diskrediet brengt. Als het een sloper is, ok. Anders er van af blijven en geduld hebben. En het is pas een sloper als de carrosserie als verloren beschouwd moet worden.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik een redelijk goede wagen moet offeren om een andere op de weg te houden, dan denk ik daar niet lang over na. Als iemand het dan zonde vindt, mag die het restant overnemen en wachten tot de benodigde onderdelen langs komen. (Het is dat Lijntje in mijn ogen te goed was

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mooie Volvo 360 CLUP wagen...