1985 Diesel
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hij ziet er wel heel leuk uit hoor. Mistlampen, achterspoiler...
Zou 'ie Duits zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
elpee;98119 schreef : wat 2750 euro!!!!!
Volgens mij is dit de allerduurste 340 die ik de afgelopen tijd heb gezien.:wtf:
Voor dat geld mag je wel een 343 R-Sports verwachten.

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
setsunakaede;98130 schreef : Dat zijn g??n mistlampen, Joost... Als je met die verstralers (== extra grootlicht) in de mist gaat rijden maak je jezelf effectief blind.
Weet ik. Meestal gebruik ik de algemene term "mistlamp". Tegenwoordig gebruik ik die term ook vaak voor de zgn. dagrijverlichting...
- V300 register
- Verbannen
-
Mistlampen zijn breedstralers.
De kanonnen op deze auto zijn verstralers.
Dagrijverlichting is ongeveer equivalent aan stadslicht (maar dan anders).
Waarom is dagrijverlichting ook ngeen mistlamp?
Kijk maar eens goed als een auto met dagrijverlichting op je af komt, en als er een pipo met zijn mistlichten aan op je af komt (wat je helaas ook net te vaak ziet).
Haal ze NIET door elkaar! Het wordt er niet duidelijker op als je alles mistlamp noemt...
- V300 register
- Verbannen
-
Daylight running lights zijn voor de wet fellere, stadslicht vervangende, lampen. (of in elk geval, zo is het mij uitgelegd)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
D+ (motor loopt) = gereduceerd voltage op dimlicht, dimlicht aan via schakelaar = vol voltage op dimlicht. stadslicht staat buiten dit systeem
- V300 register
- Verbannen
-
Gelukkig zijn er meerdere soorten oom agent, sommigen snappen het w?l. En voor de oom agenten die het niet snappen geldt hetzelfde als voor Joost: Het wordt er ?cht een st?k duidelijker op als je ze lekker husselt :crazy1:huysmans;98242 schreef : Voor oom agent is alles wat net zo fel brand als je dimlicht terwijl er ook stadslichten aan zijn, behalve je dimlicht, mistlamp.
Daylight running lights zijn voor de wet fellere, stadslicht vervangende, lampen. (of in elk geval, zo is het mij uitgelegd)