- Berichten: 4
(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
1987 360GL Injection
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2009 22:51 #628820
door 16673-dummy
1987 360GL Injection is gemaakt door 16673-dummy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-04-2009 23:47 #768287
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1987 360GL Injection
Ziet er zo te zien niet eens beroerd uit.
En dan staat er ook doodleuk bij dat hij nog APK gekeurd kan worden...:crazy1:
En dan staat er ook doodleuk bij dat hij nog APK gekeurd kan worden...:crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 9
03-04-2009 08:22 #768296
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 1987 360GL Injection
Ik ga er vanmorgen eens voor jullie kijken. Heb zelf geen interesse hoor;)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 9
03-04-2009 14:22 #768369
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 1987 360GL Injection
Goed, wat zal ik zeggen.
Interieur: Standaard grijze kleur. Interieur is best netjes. Stoelverwarming, verder alle handmatig.
Exterieur: Rechter voor en achterscherm hebben 'veeg' schade. Voorbalk slecht, gaten in de binnenschermen, dorpels her en der gaten. wielkastranden achter ook redelijk krokant. Leuk optie: Glazen after-market dakraam. Jammer van de mega-roestplek ernaast.
2 ton gelopen. 1 lekke band. Velgen waren roestig. Geen mistlampen, geen electrische ramen. Authentieke Realistic radio.
Als je het mij vraagt niet echt de moeite waard. Wel geschikt als donor (motorisch/technisch) of voor race/cross. Hoeft niet veel te kosten, ik geloof dat ie met 100 euro al wel verkocht zou zijn. Je moet wel bellen of langskomen, want mailen neemt ie niet serieus. En terecht.
Interieur: Standaard grijze kleur. Interieur is best netjes. Stoelverwarming, verder alle handmatig.
Exterieur: Rechter voor en achterscherm hebben 'veeg' schade. Voorbalk slecht, gaten in de binnenschermen, dorpels her en der gaten. wielkastranden achter ook redelijk krokant. Leuk optie: Glazen after-market dakraam. Jammer van de mega-roestplek ernaast.
2 ton gelopen. 1 lekke band. Velgen waren roestig. Geen mistlampen, geen electrische ramen. Authentieke Realistic radio.
Als je het mij vraagt niet echt de moeite waard. Wel geschikt als donor (motorisch/technisch) of voor race/cross. Hoeft niet veel te kosten, ik geloof dat ie met 100 euro al wel verkocht zou zijn. Je moet wel bellen of langskomen, want mailen neemt ie niet serieus. En terecht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
03-04-2009 14:27 #768372
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1987 360GL Injection
Een Injection, is die nou betrouwbaarder dan een carburateur?
Mijn broer heeft genoeg van het gezeur met de DLS (ik gelukkig niet) en zei dat 'ie een injectie wilde. Is deze lekker goedkoop, kunnen we zelf tzt wel lassen.
Maar dan kom ik weer terug op mijn eerste zin in deze post.
Mijn broer heeft genoeg van het gezeur met de DLS (ik gelukkig niet) en zei dat 'ie een injectie wilde. Is deze lekker goedkoop, kunnen we zelf tzt wel lassen.
Maar dan kom ik weer terug op mijn eerste zin in deze post.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2009 14:54 #768375
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1987 360GL Injection
zie div. topics. volgens mij zijn dr met injectiemodellen tegenwoordig (veel) meer problemen dan met een degelijk onderhouden carburateurtype.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
03-04-2009 14:56 #768376
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1987 360GL Injection
Dankje!
Zelf geef ik de voorkeur aan een carburateurversie, is veel simpeler/makkelijker aan te sleutelen.
Zelf geef ik de voorkeur aan een carburateurversie, is veel simpeler/makkelijker aan te sleutelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2009 15:25 #768393
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1987 360GL Injection
Carburateur is mits goed onderhouden veel fijner en zuiniger rijden. Het injectiesysteem is een van de eerste, en daardoor niet echt effici?nt of zuinig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2009 15:58 #768409
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1987 360GL Injection
Het kan nog leuker: die Kugelfischer of hele vroege Bosch Jetronics. Die kunnen zo lekker nukkig doen bij een warme start.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-04-2009 21:17 #768456
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1987 360GL Injection
Injectie rijdt wel lekker hoor! Maar als er problemen mee komen, berg je dan maar. Tel de pagina's in de vraagbaak maar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets