B204GT
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het is dat ik geen 360 heb en met een turbo ombouw bezig ben, anders ging ik er serieus over nadenken:yummie:
verder nog mensen die een ambitieus project ala Frank de Boer op z'n nek willen halen??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ga voor een B234F, genoeg vermogen en nog net RDW legaal zonder volledige omkeuring...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
16vt motoren hebben wel regelmatig electronica problemen, kunnen erg moeilijk op te lossen zijn omdat sensoren niet meer verkrijgbaar zijn. Ook warmte kan nogal eens een probleem zijn. 8v Blokken zijn (technisch)niet zo mooi maar wel makkelijker en onderdelen zijn beter te krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;95832 schreef : 16vt motoren hebben wel regelmatig electronica problemen, kunnen erg moeilijk op te lossen zijn omdat sensoren niet meer verkrijgbaar zijn.
Ruben, mag ik weten welke sensoren dat dan zijn? De EGT is hert moeilijkst (wel te koop bij volvo, maar meer dan ?600,- geloof ik).
De rest is geen probleem lijkt me (dat eerste ook niet echt trouwens, niet dat ik ?600,- er voor over heb, er zijn andere oplossingen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.