(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 GL "Elle"
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2009 15:35 #763339
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 GL "Elle"
Ja jongens, zodra ik jullie namen op de site bij de "nieuwe leden" zie staan, komen jullie ook op "V3C Clublid" te staan hoor!!!
Er zit wel schot in mbt de incasso's maar dat systeem gaan we denk ik wel aanpassen om het in de toekomst vlotter te laten verlopen.
Er zit wel schot in mbt de incasso's maar dat systeem gaan we denk ik wel aanpassen om het in de toekomst vlotter te laten verlopen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2009 17:13 #763364
door V300 register
Begrijp het niet helemaal, ben al een jaar lid van de v3c maar op dit forum alleen maar een frequente gast o.i.d.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2009 17:14 #763365
door V300 register
Oh nee geregistreerde gast (geen lid)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2009 16:59 #763574
door V300 register
laten we wel wezen; ik had tot op dit moment de volgende informatie:
- echte naam: "Jos" die hebben we er 3 binnen de club.
- forumnaam: Trend
- geen link naar je V3Cprofiel in je forumprofiel
- geen verzoek per email ontvangen om V3C lidstatus op het forum te krijgen
m.a.w. "ik kan niet ruiken dat je V3C lid bent"
Dit gaat niet "automagisch vanzelf" als je lid wordt maar moet door ons (admins) aangepast worden.
Ik ga nu even controleren of het emailadres wat aan je profiel gekoppeld is bekend is op de ledenlijst. Als dit zo is zal ik de forumstatus alsnog aanpassen.
In de toekomst willen we dit anders gaan aanpakken, waarbij de verwijzing van website naar forum omgekeerd wordt. In die situatie komt er een vakje om je forum-usernaam op te slaan in je profiel op het edenmenu.
De inhoud van al die veldjes wordt dan ge?xporteerd naar een alfabetische lijst, zodat ik die 1 op 1 kan vergelijken met de gebruikerslijst op het forum.
Ook dan blijft het primair de verantwoordelijkheid van de leden zelf, maar deze vergelijking kan dan in ieder geval wat vaker gedaan worden omdat het veel minder werk is dan nu.
(het emailadres van een gebruiker kan ik pas zien na een extra inlogprocedure voor het beheerderspaneel)
- echte naam: "Jos" die hebben we er 3 binnen de club.
- forumnaam: Trend
- geen link naar je V3Cprofiel in je forumprofiel
- geen verzoek per email ontvangen om V3C lidstatus op het forum te krijgen
m.a.w. "ik kan niet ruiken dat je V3C lid bent"
Dit gaat niet "automagisch vanzelf" als je lid wordt maar moet door ons (admins) aangepast worden.
Ik ga nu even controleren of het emailadres wat aan je profiel gekoppeld is bekend is op de ledenlijst. Als dit zo is zal ik de forumstatus alsnog aanpassen.
In de toekomst willen we dit anders gaan aanpakken, waarbij de verwijzing van website naar forum omgekeerd wordt. In die situatie komt er een vakje om je forum-usernaam op te slaan in je profiel op het edenmenu.
De inhoud van al die veldjes wordt dan ge?xporteerd naar een alfabetische lijst, zodat ik die 1 op 1 kan vergelijken met de gebruikerslijst op het forum.
Ook dan blijft het primair de verantwoordelijkheid van de leden zelf, maar deze vergelijking kan dan in ieder geval wat vaker gedaan worden omdat het veel minder werk is dan nu.
(het emailadres van een gebruiker kan ik pas zien na een extra inlogprocedure voor het beheerderspaneel)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-03-2009 17:02 #763575
door V300 register
OK uit je mailadres blijkt je achternaam al, dat scheelt.
Het mailadres is overigens niet hetzelfde met het adres wat ik op de ledenlijst tegenkom; controleer dat dus nog even of het nog klopt.
Het mailadres is overigens niet hetzelfde met het adres wat ik op de ledenlijst tegenkom; controleer dat dus nog even of het nog klopt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-03-2009 15:57 #763938
door V300 register
Hoi Wouter, ben tegenwoordig "vriend" van Alice:) dus dat mailadres klopt
antiekeradio;95348 schreef : OK uit je mailadres blijkt je achternaam al, dat scheelt.
Hoi Wouter, ben tegenwoordig "vriend" van Alice:) dus dat mailadres klopt
Moderators: Mark Smeets