(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

345

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 10:05 #761460 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 345
Ja en keuren zullen ze ook wel wat vinden hoor uitgedroogde remslang ect. Maar dan toch vind ik hem wel 700 euro waard,. Maar wat ze er bij jullie voor vroegen geef ik je groot gelijk om ergens anders te gaan kijken...

Je moet toch denken met invoeren en alles er bij dat je aan deze wagen inclusief vraagprijs minimaal 1000 kwijt bent. Om hem weer helemaal goed te krijgen met keuring en koppeling.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 10:06 #761461 door V300 register
Voordeel van streepje is dat streepje hard is. En dat is heel erg belangrijk. Een motor vervang je veel makkelijker dan een deel van je corrosserie... En aangezien die al op een sleutelplek stond bij iemand die er verstand van heeft, zou ik daar ook veel eerder voor gekozen hebben.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 11:04 #761466 door V300 register
Inderdaad, daar ben ik ook best wel ervaren in ondertussen.

Naast een verschil tussen vraagprijs en staat van de wagen (+ het nog in moeten voeren van de wagen) was er ook een lichte mismatch met het budget wat we voor het rijdens krijgen en houden van een auto voor een jaar. (Of beter gezegd, een exacte match, zonder een cent ruimte voor tegenvallers)

Het is wel een leuke wagen. Als ik geld, tijd en ruimte had...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2009 12:44 #761475 door V300 register
Prachtige auto, weinig mis mee zo lijkt. Zo te zien wel de wielkastranden bijgespoten, want de lak zit ook over de tectyl heen aan de binnenkant, maar ik zie geen blaasjes o.i.d. Ziet er beter uit dan mijn BS2. 700 euro lijkt me een eerlijke prijs en 1000 euro met invoeren lijkt me inderdaad haalbaar als er technisch niet teveel mis mee is. Als je zelf een auto APK-waardig kan maken, dan kom je daar nog makkelijk onder.

Iemand: doen!!!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC