1983 340DL 2.0!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb trouwens weer contact gehad met de zoon van de eigenaar en "Opa" wil absoluut niet lager zakken dan 900 euro.
Er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die hem dit waard vindt maar voor mij is ie net iets te duur omdat ik hem na aanschaf ook weer in originele staat wil brengen.(spuit/las werk, div.interieurdelen etc)
Helaas, heb wel mijn nummer achtergelaten voor het geval opa zich nog bedenkt maar even afwachten dus.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Afijn; ontopic: de kans dat 'ie naar de cross gaat is klein, het is immers een carburateurmotor. De prijs, tja... dat is voor ieder persoonlijk denk ik.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Roest op alle bekende plekken en dus langs alle dorpelranden en voorschermen gelast.
Technisch allemaal wel in orde.
Heb hem laten staan, is niet interressant voor mij.
Lakwerk is ook niet je-van-het-meer.
Wel een eerlijke auto.
Alle deuren zijn ook aangetast, zijn nog wel zonder grove gaten of zo, maar wel alles aangetast en/of bijgewerkt
Bij linker schokbrekerpoot voor (onder motorkap) begint de roestduivel ook op te duiken...
Ik kan me voorstellen dat er mensen Euro 750,- zouden willen geven. Ik echter niet. Ik vergelijk de staat en aanschafprijs immers met mijn andere auto's
De vraagprijs is m.i. dus te hoog
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had dat bij mijn wagen, en het is puur dat ik een of andere soort rare band met die auto heb anders was dat het punt om hem zeker weg te doen.
Op zich als je het netjes laat lassen zoiets zie ik het probleem er niet van, van mij is ik denk 2 a 3 jaar terug en ik zie er totaal helemaal niks van kwa roest wat terug gekomen is. Soms kijk ik nog eens maar het is nog kei hard.
Maar een tijd wat er in gaat zitten, en dit is een plek roest het eenmaal een beetje, binnen 1 jaar kun je zo 2 vuisten er door manifesteren. Teminste dat was bij mij zo. Kwa eerst zo door de apk helemaal niks, jaar later totaal rot. Als dat eenmaal heel klein beetje roest kan het onwijs snel gaan. En dan zit je aan hoge kosten, omdat deze plekken moeilijker te lassen zijn dan een kokerbalk of dorpel.
Mijn wagen is 1 jaar jonger dan den deze, en ook links.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Roest, tja, een dagelijks gebruikte wagen van 25 jaar oud....
ik zie tegenwoordig steeds meer Polo's en Caddy's van de jaren '90 die op de lasnaden op de dorpels en (vooral Caddy's) ineens overal beginnen te roesten (lasnaden vooral).
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;88523 schreef : ik zie tegenwoordig steeds meer Polo's en Caddy's van de jaren '90 die op de lasnaden op de dorpels en (vooral Caddy's) ineens overal beginnen te roesten (lasnaden vooral).
Hier bij mij in de straat staat ook een Polio uit 1998 met roest op de dorpels. Valt mij ook erg tegen voor een Volkswagen.