(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 DL Special Diesel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2009 21:22 #754358
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 DL Special Diesel
Ja wat is het geworden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2009 21:37 #754359
door V300 register
Hij is verkocht.. Aan een Alfa liefhebber die zich hier absoluut ging aanmelden. Over twee weken gaat de 340 op vakantie naar Tsjechie. Wel een nette jongen in ieder geval die wel de "waarde" van de diesel begreep.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
05-02-2009 21:53 #754361
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 340 DL Special Diesel
Leuk om te horen 
Wordt beslist dankzij ons ook een volvoliefhebber

Wordt beslist dankzij ons ook een volvoliefhebber

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2009 21:55 #754362
door V300 register
Dat gevoel heb ik ook.. Heb hem een convenant laten ondertekenen waar op staat dat hij hem heeft overgenomen op welk tijdstip ed.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
05-02-2009 21:59 #754364
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 340 DL Special Diesel
@ Ruben
gaat jouw 360 dan nog steeds eruit?
Of heeft Doeke hem toch niet voor niks hierheen gereden?
gaat jouw 360 dan nog steeds eruit?
Of heeft Doeke hem toch niet voor niks hierheen gereden?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2009 09:43 #754389
door V300 register
Hij gaat er nog steeds wel uit alleen hoeft dat nu niet meer van vandaag op morgen natuurlijk. Uiteindelijk is een diesel een noodzakelijk kwaad...
Doeke heeft hem sowieso niet voor niets naar het Zuiden gereden.
Doeke heeft hem sowieso niet voor niets naar het Zuiden gereden.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 10:03 #754397
door Doeke Dobma (GAST)
Nee hoor, niet voor niks. Ik ben er niets minder van geworden, een ervaring en wat onderdelen rijker en het was nog eens leuk om te doen ook. Ruben is wat mij betreft vrij om ermee te doen wat ie wil. Als ie nog eens wat in Friesland vindt zou ik hem graag weer helpen, hoor!
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 340 DL Special Diesel
v0lv0freak;88367 schreef : Of heeft Doeke hem toch niet voor niks hierheen gereden?
Nee hoor, niet voor niks. Ik ben er niets minder van geworden, een ervaring en wat onderdelen rijker en het was nog eens leuk om te doen ook. Ruben is wat mij betreft vrij om ermee te doen wat ie wil. Als ie nog eens wat in Friesland vindt zou ik hem graag weer helpen, hoor!

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 14:58 #754422
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 340 DL Special Diesel
Gefeliciteerd met de verkoop! Hopelijk wordt hij goed behandeld.
Ik heb de afgelopen dagen zoveel kilometers afgelegd tussen bed en toilet dat een diesel daarvoor al rendabel geweest zou zijn!
Ik had hem graag gekocht, maar ik moet eerst even afwachten wat ze me op mijn werk aanbieden om mijn woon-werk verkeer en zakelijke kilometers te rijden. Aangezien ik de afgelopen dagen niet echt in staat was om daarover te overleggen op mijn werk moest ik deze kans laten lopen. Het zou ideaal geweest zijn in het geval dat ik met een eigen auto ga rijden: een relatief lichte auto (dus relatief weinig wegenbelasting voor een diesel) voor weinig geld. Met een km-vergoeding van 19 cent blijft er dan genoeg geld over voor het noodzakelijke onderhoud.
Ik heb de afgelopen dagen zoveel kilometers afgelegd tussen bed en toilet dat een diesel daarvoor al rendabel geweest zou zijn!

Ik had hem graag gekocht, maar ik moet eerst even afwachten wat ze me op mijn werk aanbieden om mijn woon-werk verkeer en zakelijke kilometers te rijden. Aangezien ik de afgelopen dagen niet echt in staat was om daarover te overleggen op mijn werk moest ik deze kans laten lopen. Het zou ideaal geweest zijn in het geval dat ik met een eigen auto ga rijden: een relatief lichte auto (dus relatief weinig wegenbelasting voor een diesel) voor weinig geld. Met een km-vergoeding van 19 cent blijft er dan genoeg geld over voor het noodzakelijke onderhoud.
Moderators: Mark Smeets