(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
wie durft het aan?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 23:06 #628405
door Anjo van den Akker
wie durft het aan? is gemaakt door Anjo van den Akker
link.marktplaats.nl/220442782
wat nou slopen! "Motor draait wel rond maar blijft niet lopen.
Waarschijnlijk vlotter probleem"
amehoela!! gewoon een gevalletje achterstallig onderhoud, wel zogenaamd de verdelerkap en de bougies vervangen, om vervolgens de bougiekabels en de rotor te vergeten:cry3: dit is overigens geen vlotterprobleem, het vlotterkamerdeksel zit gewoon los!!!
revisiekitje carburateur a 40 euri
motorbeurt a 150 euri
- 5 liter olie
- oliefilter m20x1.5 draad
- luchtfilter
- 4 bougies
- bougiekabels
- verdelerkap
- rotor
- 1,5m benzineslang ?6mm
- 1 universeel benzinefilter aansluitingen ?6mm
- een paar stukjes vacuumslang (koppelstukken inlaatspruitstuk en carburateurvoet)
- 1 kleppendekselpakking
doe eens gek, geeft 30 euri meer uit aan nieuwe olie voor de versnellingsbak + differentieel!
laten we zeggen dat je voor 150 euri de auto overneemt (hij loopt nu toch voor geen meter, mooie reden om af te dingen)
voor een kleine investering a 250 euri een technisch perfecte 340, het is dat ik bezig ben met een 2e auto, anders had ik hem zelf wel opgehaald!!!
wat nou slopen! "Motor draait wel rond maar blijft niet lopen.
Waarschijnlijk vlotter probleem"
amehoela!! gewoon een gevalletje achterstallig onderhoud, wel zogenaamd de verdelerkap en de bougies vervangen, om vervolgens de bougiekabels en de rotor te vergeten:cry3: dit is overigens geen vlotterprobleem, het vlotterkamerdeksel zit gewoon los!!!
revisiekitje carburateur a 40 euri
motorbeurt a 150 euri
- 5 liter olie
- oliefilter m20x1.5 draad
- luchtfilter
- 4 bougies
- bougiekabels
- verdelerkap
- rotor
- 1,5m benzineslang ?6mm
- 1 universeel benzinefilter aansluitingen ?6mm
- een paar stukjes vacuumslang (koppelstukken inlaatspruitstuk en carburateurvoet)
- 1 kleppendekselpakking
doe eens gek, geeft 30 euri meer uit aan nieuwe olie voor de versnellingsbak + differentieel!
laten we zeggen dat je voor 150 euri de auto overneemt (hij loopt nu toch voor geen meter, mooie reden om af te dingen)
voor een kleine investering a 250 euri een technisch perfecte 340, het is dat ik bezig ben met een 2e auto, anders had ik hem zelf wel opgehaald!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 23:09 #750250
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wie durft het aan?
Lijkt inderdaad op achterstallig onderhoud! Goed idee!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2009 23:55 #750269
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wie durft het aan?
stationairsproeier, vacuumprobleempje.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2009 02:14 #750273
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wie durft het aan?
Heb eigenaar gemaild. Het gaat om een schakel-auto. km-stand 115.000
Huidige eigenaar is derde eigenaar. Misschien aardige aanvullende info.
Ik zie er vanaf want wil perse een vario, bijvoorbeeld deze.... link.marktplaats.nl/216665658
Huidige eigenaar is derde eigenaar. Misschien aardige aanvullende info.
Ik zie er vanaf want wil perse een vario, bijvoorbeeld deze.... link.marktplaats.nl/216665658
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2009 22:54 #750379
door Anjo van den Akker
stationairsproeier lijkt mij niet, vacuumprobleempje, 90% kans van wel, icm het losse vlotterdeksel.
met een los vlotterdeksel start hij wel; als je flink choke geeft (wat je zoieso al moet met een gare ontsteking), vervolgens blijft hij niet lopen omdat hij domweg verzuipt omdat er teveel choke op staat en de ontsteking gaar is. heerlijke logica;) 't is gewoon een combinatie van een paar kleine probleempjes.
degene die deze auto voor een prikkie overneemt, heeft met een dagje werk en het vervangen van de door mij hierboven vernoemde onderdelen een perfect rijdende auto. met die km stand kan er verder echt nauwelijks wat verrot zijn, hooguit een lekke achterwielremcylinder en verouderde remvloeistof, maar dat merk je vanzelf en kost ook de wereld niet.
dus nogmaals, wie durft? desnoods hobby ik wel even mee. ik zou het niet aan kunnen zien als deze naar de sloop gaat door achterstallig onderhoud..
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wie durft het aan?
Erik;84046 schreef : stationairsproeier, vacuumprobleempje.
stationairsproeier lijkt mij niet, vacuumprobleempje, 90% kans van wel, icm het losse vlotterdeksel.
met een los vlotterdeksel start hij wel; als je flink choke geeft (wat je zoieso al moet met een gare ontsteking), vervolgens blijft hij niet lopen omdat hij domweg verzuipt omdat er teveel choke op staat en de ontsteking gaar is. heerlijke logica;) 't is gewoon een combinatie van een paar kleine probleempjes.
degene die deze auto voor een prikkie overneemt, heeft met een dagje werk en het vervangen van de door mij hierboven vernoemde onderdelen een perfect rijdende auto. met die km stand kan er verder echt nauwelijks wat verrot zijn, hooguit een lekke achterwielremcylinder en verouderde remvloeistof, maar dat merk je vanzelf en kost ook de wereld niet.
dus nogmaals, wie durft? desnoods hobby ik wel even mee. ik zou het niet aan kunnen zien als deze naar de sloop gaat door achterstallig onderhoud..
Moderators: Mark Smeets