(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Bronskleurige 343
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 12:06 #743814
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bronskleurige 343
Hmmm, ik heb een reactie op de vraag of hij wat aanvullende foto's heeft. Daar had deze handelaar geen zin in, gewoon komen kijken, brug kan gebruikt worden.
Gezien de afstand en de roestplek die we op de achterklep al gevonden hebben vermoed ik dat ie, voor ons doel, niet geschikt is. Jammer, maar helaas.
Gezien de afstand en de roestplek die we op de achterklep al gevonden hebben vermoed ik dat ie, voor ons doel, niet geschikt is. Jammer, maar helaas.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 12:17 #743816
door V300 register
Volgens mij zie ik een roestrand aan de rechterdeur...Maar een echte rampbak zal het niet zijn, aangezien de neus er nog redelijk goed uit ziet, en die gaat doorgaans als eerste...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2008 14:06 #743824
door V300 register
Een rampbak zal het niet zijn, maar wel eentje met achterstallig onderhoud op body gebied. Daar was ik nou juist net niet naar op zoek. Dit gecombineerd met lokatie en prijs voor een defecte wagen... ik weet het niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-12-2008 15:03 #745845
door V300 register
Ok, het punt 'defecte wagen' hebben ze opgelost... en er een prijskaartje van 800 euro aan het werk (aandrijfriemen en ontsteking) gehangen. Naast de originele 650,= best een prijzige wagen naar mijn idee. (in elk geval met deze roest en op die afstand t.o.v. m'n huisadres)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-01-2009 14:35 #746155
door V300 register
vind ?1450,- wel hoog voor deze auto...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 15:55 #746176
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Bronskleurige 343
Is 'ie niet waard. Ik zou er max. de helft voor geven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-01-2009 16:35 #746183
door V300 register
dacht ik ook, toen ie de prijs defect had vond ik het een mooie werkende prijs.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-01-2009 16:27 #750696
door V300 register
voornaamste probleem qua roest is nog niet genoemd; de 'kontjes' onderaan achter de achterwielen zien er op de foto behoorlijk krokant uit.
dit wil voor mij zoveel zeggen als dat er gegarandeerd (veel) laswerk aan de bodem zit aan te komen.
portieren kunnen nog meevallen maar je moet voor een goede reparatie zowieso het onderste deel van de buitenplaat vervangen.
Of de binnenplaat (het horizontale deel wat aansluit op de deurrubbers) er ?berhaupt nog is is niet eens zeker. dit gedeelte zie je alleen als je de deuren open doet en er langs onderen tegenaan kijkt.
dit wil voor mij zoveel zeggen als dat er gegarandeerd (veel) laswerk aan de bodem zit aan te komen.
portieren kunnen nog meevallen maar je moet voor een goede reparatie zowieso het onderste deel van de buitenplaat vervangen.
Of de binnenplaat (het horizontale deel wat aansluit op de deurrubbers) er ?berhaupt nog is is niet eens zeker. dit gedeelte zie je alleen als je de deuren open doet en er langs onderen tegenaan kijkt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2009 16:33 #750698
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Bronskleurige 343
Je hebt helemaal gelijk Wouter. In de kerstvakantie wilde ik nog even gaan kijken, maar ik heb niet meer de tijd gevonden daarvoor.
De echte rot aan de onderrand van het portier staat nooit in verhouding tot wat er op het eerste oog aan de buitenkant te zien is.
De deur van de HR had aan de zijkant (de deurhuid) bobbels onderaan, maar de onderste dwarsrand was perfect. De GK had de huid weer perfect, maar geen noemswaardige dwarsrand meer. Telkens als je de deur dichtsloeg verdween er weer een stukje 343.
Goed kijken dus, ?ltijd op je knietjes voor dit soort wagens, letterlijk en figuurlijk!
De echte rot aan de onderrand van het portier staat nooit in verhouding tot wat er op het eerste oog aan de buitenkant te zien is.
De deur van de HR had aan de zijkant (de deurhuid) bobbels onderaan, maar de onderste dwarsrand was perfect. De GK had de huid weer perfect, maar geen noemswaardige dwarsrand meer. Telkens als je de deur dichtsloeg verdween er weer een stukje 343.
Goed kijken dus, ?ltijd op je knietjes voor dit soort wagens, letterlijk en figuurlijk!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-01-2009 16:59 #750704
door V300 register
Na een 300 of 25 goed te hebben bekeken weet ik de plekjes inmiddels wel te vinden...Ze roesten soms op de gekste plekken!
Moderators: Mark Smeets