Grappig dafje!
- V300 register
- Verbannen
-
Ietswat apart vooronder. Zal wel leuk rijden. Zo weegt dat auto'tje helemaal niks meer.
Alleen blok in dwarsrichting...-> voorwielaandrijver? OF een heel apart differentieel?
Alleen RDW goedkeuring vraag ik me wel een beetje af. Door de APK kom je misschien wel. MAar RDW goedkeuring is heel wat anders!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Volgens mij zit het motorfiets diff er nog op waardoor hij gewoon op de variokoppeling paste. Op de motor zit het blok ook dwars.
- V300 register
- Verbannen
-
Is overigens wel de meest simpele manier. Als je er een cardanas voor moet maken..............Dan ben je nog wel effe bezig

Wel lache, zo'n autootje!
- V300 register
- Verbannen
-
Als er een kooi in zou zitten lijkt het me wel ontzettend gaaf om met zo'n autotje aan oldtimer evenementen deel te nemen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad gevaarlijk als je er 160+ mee gaat rijden ja. Zolang je niet te ver boven de ontwerpsnelheid komt en een beetje op tijd van het gas af gaat en remt zal het wel meevallen.Volvo 740TIC;79608 schreef : Moet toch wel echt vet snel zijn. Vet gevaarlijk ook...140pk in een oud (onveilig) autotje dat ook nog eens zo licht is..
Als er een kooi in zou zitten lijkt het me wel ontzettend gaaf om met zo'n autotje aan oldtimer evenementen deel te nemen.
Maarja, waar om koop je een snelle auto: om er hard mee te rijden...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Het gaat hier om het vermogen om zo snel mogelijk op te trekken!
Ultiem gaaf bakkie om hiermee de dikke BMW van je directeur eruit te rossen bij het stoplicht!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ze hebben toen een Daf 44 of 46, dat weet hij niet meer, (i.i.g een met een 2-cilinder boxermotor, 50 pk) voorzien van een oude Porsche 6-cilinder boxermotor (met minstens 4 keer zoveel vermogen).
Ze zijn toen met 5 man er in, dikke auto's gaan opduwen op de snelweg.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Toen ze met 200+ de Rijkspolitie inhaalden waren ze de klos...
Dafje in de pers, de bestuurder een paar dikke boetes. Het mocht blijkbaar toen ook al niet... :no:
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;80627 schreef : De lol met het Dafje was trouwens van korte duur.
Toen ze met 200+ de Rijkspolitie inhaalden waren ze de klos...
Dafje in de pers, de bestuurder een paar dikke boetes. Het mocht blijkbaar toen ook al niet... :no:
O?!
Heb je er misschien een persbericht van?
Lijkt me wel lache :+
Dat ze dat ding niet meteen in beslag hebben genomen:no: