1985 340 RAI?
- V300 register
- Verbannen
-
Ziet er qua koetswerk goed uit, behalve de voorbalk: die is redelijk krokant. Interieur is redelijk smerig, en doorgerookt. De hoedenplank (moet die ook groen zijn trouwens?) zit er niet meer in. Paar dingetjes (handgrepen, hoofdsteunen) niet geweldig. Technisch: de kachelblower deed niks. Richtingaanwijzers idem. Auto heeft aan het erop groeiende mos te zien lange tijd stilgestaan. Motor loopt mooi, kan (in- en uitwendig) wel een schoonmaakbeurtje gebruiken. En dan: de proefrit. Niet dus. Zo te horen grijpt de koppeling niet aan. Ik heb er niet onder gekeken, om nou in m'n dagelijkse kloffie in de blub te gaan liggen....
Met dit mankement kon ik 'm voor een gereduceerd (en zacht) prijsje meenemen, voor ietsje meer (? 50,--) zou de auto met een trailer naar m'n garage in Luyksgestel gebracht worden.
Twijfel, twijfel........ M'n portemonnee roept nee, m'n verstand eigenlijk ook (wil eigenlijk een keer een 360 erbij, en geen vario), maar m'n hart roept heel hard hebbuh, hebbuh. Ik weet 't niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Saillant detail is dat in de herziene advertentie dezelfde opsomming gemaakt wordt als in dit topic. Het is nog n?t niet letterlijk overgenomen, maar het scheelt niet veel.
- V300 register
- Verbannen
-
"LOOPT PERFECT GAAT ALLEEN NIET VOORRUIT EN ACHTERUIT"
haha.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
voor de knutselaars; schakelstang/koppeling of aandrijfriem probleem
relativly eazy fix
het feit dat er in gerookt is maakt het voor mij zowieso al een no-go
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;77495 schreef :
het feit dat er in gerookt is maakt het voor mij zowieso al een no-go
Dat roken verpest z? veel! De DLS heeft alles wat wit is afgeschreven. Panelen, hemelbekleding, alles.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kom die lange ritten gewoon door op stuitermuziek :yesyes: stuk goedkoper dan peuken

- V300 register
- Verbannen
-
Die koppeling ben ik ook niet zo bang voor. Twijfel blijft nog even. En da's meer zoiets van "wat moet ik met 2 vario's". Uiteindelijk wil ik eigenlijk 't liefste een 360 erbij. En of er dan ??n van de twee die ik nu heb, eruit gaat, weet ik nog niet. De vario staat nu gestald, wil hem eigenlijk niet aan de pekel blootstellen. De witte is al behoorlijk mottig, die gebruik ik nu als daily driver.
Als dat schip met geld nou 's kwam??