(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Complete B14 Turbo!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 21:12 #737266
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Complete B14 Turbo!
Dan zeg ik Vario behouden! D?t is pas pesten... Dan denken ze "ik pak hem wel als ie schakelt" en dan blijf je gaan!AvdAkker;75462 schreef : en de ultime gti pester
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2008 21:29 #737271
door V300 register
Dat zei ik hem gister ook al, op MSN
Beantwoord door V300 register in topic Complete B14 Turbo!

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 21:45 #737274
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Complete B14 Turbo!
ja 't probleem is, als ik de vario behoud, heb ik ivm het reconstrueren en uitlijnen/balanceren van de aandrijfas de boel niet binnen een dag volledig omgebouwd. en dat levert andere problemen op.
ik ga er nog even verder over nadenken, maar de eerste gedachte is een handbak, 2e gedachte wordt voetkoppeling + vario.
ik ga er nog even verder over nadenken, maar de eerste gedachte is een handbak, 2e gedachte wordt voetkoppeling + vario.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 10:53 #737324
door Jeroen van Bodegom

Moet je je eens voorstellen... van 0-200, continu onder maximale boost... "zwijmel"
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Complete B14 Turbo!
Ach, dan weet je ook eens hoe het is om te fietsen zonder tientallen lieters bier in je hoofd!AvdAkker;75572 schreef : ja 't probleem is, als ik de vario behoud, heb ik ivm het reconstrueren en uitlijnen/balanceren van de aandrijfas de boel niet binnen een dag volledig omgebouwd. en dat levert andere problemen op.

Moet je je eens voorstellen... van 0-200, continu onder maximale boost... "zwijmel"
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-11-2008 10:58 #737327
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Complete B14 Turbo!
Waarom moet die as persee gebalanceerd zijn bij een vario, en bij een handbak niet dan? Okee, de vario heeft een dunnere as, maar 't rubber is nog altijd het zwakste deel...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2008 12:55 #737358
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Complete B14 Turbo!
nee, beide assen moeten gebalanceerd zijn, ik wil niet een as met onbalans dat met 6500 toeren onder m'n auto rond staat te draaien, dat is net als verkeerde uitlijning van die as vragen om moeilijkheden.
het is echter zo ivm lengte en volgens mij ook spievertandingverschil, dat je een aandrijfas van een handbak, en van een vario moet combineren, om dat stevig aan te laten sluiten heb je een leuk stukkie pijp nodig en flink wat laswerk, reken maar dat je de as daarna moet laten balanceren op hoog toerental.
het is echter zo ivm lengte en volgens mij ook spievertandingverschil, dat je een aandrijfas van een handbak, en van een vario moet combineren, om dat stevig aan te laten sluiten heb je een leuk stukkie pijp nodig en flink wat laswerk, reken maar dat je de as daarna moet laten balanceren op hoog toerental.
Moderators: Mark Smeets