345 DL
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;74935 schreef : een 1.4 i uit 1980..knap hoor
Nou, dan is hij in het bezit van een wel hele vroege 340. Dacht dat de 340 pas vanaf ongeveer september 1982 leverbaar werd.

- V300 register
- Verbannen
-
Het klopt dat er echt heel veel laswerk aan moet gebeuren, maar verder is ie technisch erg goed!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
allemaal zeurpieten.
hij rijdt goed en ziet er leuk uit.
wat verwacht je voor 750; er zal best wat aan makeren.
hij is bijna verkocht aan een kennis, dus mij maakt het niet.
als je nog iemand weet, moet je maar langskomen; lassen kan altijd, niet door een prutser, want die snapt het niet en kan het ook niet; die zeggen dan; onbegonnen werk.
lulkoekverhalen.
typisch, een mailtje geleden was de auto nog in perfecte staat, nu is het "ach voor 750 mag er best wat aan mankeren" en heeft de verkoper het ook al over laswerk. hmmmm
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;74967 schreef : hihi, ik heb de oude topics opgesnord en dat verhaal aan de huidige verkoper doorgemaild, krijg nu dit terug
die zeggen dan; onbegonnen werk.
Het is al gezegd, dus.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Het gaat nu wel ff, maar het slikken doet nog pijn en ook verkoudheid en hoofdpijn is niet weg. Soms verlang ik ff naar het moment dat ik in Utopia stoned en een beetje van de wereld was. Dat zou nu ook wel ff fijn zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:woei:
Ontopic: Die verkoper mag z'n hoofd wel eens door de dorpels steken, dan ziet 'ie het pas echt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
En ook de 340 is nooit met een 1.4 i geleverd!Stefan;74965 schreef : Nou, dan is hij in het bezit van een wel hele vroege 340. Dacht dat de 340 pas vanaf ongeveer september 1982 leverbaar werd.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb de bewuste roestschade van het forum geplukt en teruggemailt, verkoper verklaard nu daarvan te weten, "hij kwam in 1x door de apk zonder aandachtspunten" (bij ali apk direct) "dus de roestschade valt wel mee"
uh, tsjah. ben nu al benieuwd wanneer hij weer te koop staat..