360i 1985 + 360GLT 1984!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Volvo 360GLGeplaatst op:03-11-2008Geplaatst door:Nick MoerlandEmail adres:
Een volvo 360GL uit 1989. Auto heb ik gisteren bij de eerste! eigenaar gekocht. Auto rijdt en schakelt prima. Ook remmen functioneren prima. Enig punt van kritiek is dat de snelheidsmeter en kilometerteller niet werkt. Deze is volgens de vorige eigenaar 2 weken geleden kapot gegaan. De roestplekken zijn behandeld met roestoplosser, maar is niet netjes weggewerkt, dus de bruine vlekken zitten er nog op. Kleur is standaard grijs. Stoelen hebben stoelverwarming. Auto is niet rot, komt zo goed als probleemloos door de keuring. Banden zijn nog goed, achter 7mm profiel, voor zo'n 4mm, rondom Michelin. Schokdempers zijn rondom vervangen bij 166738km.
Ik heb de auto gisteren gekocht voor een vriend, die vervanging nodig had voor zn Citroen AX vanwege APK afkeur en dergelijke. Ik belde hem op dat ik nog een mooi autotje voor hem had, bleek dat zn vader het laswerk etc betaald had en hij nu dus weer vrolijk rondrijdt in zn AX.
Ik heb 325 euro voor de auto betaald, voor 300 mag deze weg.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc laat zijn gedachten uitgaan naar de Katwijkse 343 met gebroken distributieketting, die na het in de juiste volgorde aansluiten van de bougiekabels alweer een tijdje vrolijk rondtuft.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Lucluc;75221 schreef : Lucluc laat zijn gedachten uitgaan naar de Katwijkse 343 met gebroken distributieketting, die na het in de juiste volgorde aansluiten van de bougiekabels alweer een tijdje vrolijk rondtuft.
losse stekker in zekeringkast (voeding voor bobine) was nodig om de auto te laten starten en lopen,
daarna nieste hij nog en was er nauwelijks vermogen maar na een 2e gedachtesprongetje van mij kon erik bougiekabel 3 en 4 omdraaien;)
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
miss is de koppakking niet lek en zit er wat vocht in de uitlaat:P of er is dit keer wel enige autokennis bij de verkoper en het olieniveau staat 5cm boven max..