(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
343 DLS sloper?!?!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2008 16:50 #736266
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 DLS sloper?!?!
Oeh, BB velgen! Netjes. Mooie auto zeg, het is maar goed dat zo'n mooie 2 liter blijft bestaan.
Wie gaat de auto uiteindelijk krijgen?
Wie gaat de auto uiteindelijk krijgen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2008 16:55 #736267
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 343 DLS sloper?!?!
In eerste instantie kopen Paul en ik 'm samen om hem te redden van de cross. Wat we ermee gaan doen weten we nog niet. Ik weet ook niet zeker wat de precieze staat van de auto is.
Als dat meevalt, ben ik bijvoorbeeld bereid tot meer. Hoe het met Paul zit weet ik niet, maar dat zien we allemaal nog wel.
Punt is alleen wederzijds tijdgebrek voor de korte termijn...
Ik kan natuurlijk wel een keertje gaan kijken, maar die auto kan niet op mijn naam i.v.m. <18. In feite kan ik dus alleen die auto bekijken en de 360 er neer zetten, meer niet. Hoewel, de papieren kan ik wel meenemen...
Als dat meevalt, ben ik bijvoorbeeld bereid tot meer. Hoe het met Paul zit weet ik niet, maar dat zien we allemaal nog wel.
Punt is alleen wederzijds tijdgebrek voor de korte termijn...
Ik kan natuurlijk wel een keertje gaan kijken, maar die auto kan niet op mijn naam i.v.m. <18. In feite kan ik dus alleen die auto bekijken en de 360 er neer zetten, meer niet. Hoewel, de papieren kan ik wel meenemen...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2008 18:22 #736276
door V300 register
Leuke 343 DLS. Het is zelfs nog een 3-deurs ook! Die Black Beauty-velgen staan er trouwens best aardig onder. Hoe kunnen mensen zo'n auto nou gaan gebruiken voor de cross? :crazy2:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2008 18:47 #736282
door Anjo van den Akker
343 ?ltijd een 3 deurs is, en een
345 ?ltijd een 5 deurs
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 343 DLS sloper?!?!
ik heb me laten vertellen dat een;Stefan;74539 schreef : Leuke 343 DLS. Het is zelfs nog een 3-deurs ook!
343 ?ltijd een 3 deurs is, en een
345 ?ltijd een 5 deurs

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2008 20:12 #736300
door V300 register
Echt heel mooie vondst en aktie. De eerste twee liters. Ik had een 340 twee liter als eerste auto in jaren '90 en zie veel van hetzelfde. Alleen het interieur is ouder type. Het moet de opvolger van deze zijn geweest. Twee liter 343 en 340 zijn kort verkocht. Uniek wagentje en zeker niet heel slecht zo op het eerste gezicht. Ik kan mij herinneren dat de mijne toen helemaal niet zo roestte mede door metalic lak.
Hier werden de eerste politie auto's van gemaakt.
Hier werden de eerste politie auto's van gemaakt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-11-2008 20:15 #736302
door 16673-dummy
Ik zoek alleen even heel dringend contact met Paul, maar hij neemt niet op...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2008 20:27 #736305
door V300 register
Goede actie! Even doorzetten jongens!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2008 09:01 #736354
door 16673-dummy
Ok?, dan nu de definitieve versie:
Ik had de verkoper bel??fd gisteravond te bellen. Tijdens het uitlaten van de honden zei mijn broer mij dat hij ook wel zo'n bijzondere auto wilde.
Aangezien Paul wat relatieproblemen kan verwachten als hij die DLS ook zou kopen (
) en er toch ook wat praktische problemen waren, wilde ik hem voorleggen wat hij ervan zou vinden als m'n broer en ik 'm zouden kopen.
Echter kon ik 'm niet bereiken gister... gelukkig gaat hij er wel mee akkoord.
Daarna meteen Jack gebeld, we kunnen de 360 zondagmorgen ophalen. Zondagmorgen kunnen we ??k die DLS ophalen. We hebben een transporter gehuurd die mijn broer achter zijn 850 hangt en mijn oom heeft een vrachtwagenrijbewijs, dus hij wilde "dat roestbakkie wel effe naar Ulft vliegen":humor:
Wij gaan voor die tijd nog even bij Jack langs om de 360 over te schrijven. Dan hebben we zondag die DLS hier staan, kunnen we 'm APK-klaar maken en maandag of dinsdag laten keuren. Dan kan ik 'm twee weken kwijt bij een goede vriend om binnen die tijd een stalling te vinden.
Overigens; mijn broer is 20 en op zijn naam kan een oldtimerverzekering bij De Europeesche, is daar ook weer een antwoord op.
Kortom: die 343 is gered!
Ik had de verkoper bel??fd gisteravond te bellen. Tijdens het uitlaten van de honden zei mijn broer mij dat hij ook wel zo'n bijzondere auto wilde.
Aangezien Paul wat relatieproblemen kan verwachten als hij die DLS ook zou kopen (

Echter kon ik 'm niet bereiken gister... gelukkig gaat hij er wel mee akkoord.
Daarna meteen Jack gebeld, we kunnen de 360 zondagmorgen ophalen. Zondagmorgen kunnen we ??k die DLS ophalen. We hebben een transporter gehuurd die mijn broer achter zijn 850 hangt en mijn oom heeft een vrachtwagenrijbewijs, dus hij wilde "dat roestbakkie wel effe naar Ulft vliegen":humor:
Wij gaan voor die tijd nog even bij Jack langs om de 360 over te schrijven. Dan hebben we zondag die DLS hier staan, kunnen we 'm APK-klaar maken en maandag of dinsdag laten keuren. Dan kan ik 'm twee weken kwijt bij een goede vriend om binnen die tijd een stalling te vinden.
Overigens; mijn broer is 20 en op zijn naam kan een oldtimerverzekering bij De Europeesche, is daar ook weer een antwoord op.
Kortom: die 343 is gered!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2008 09:35 #736359
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 343 DLS sloper?!?!
Geweldige actie!
Goed bezig Joost! Je in vrij korte tijd je Kadettende broer al 2 Volvo's aangepraat!
Goed bezig Joost! Je in vrij korte tijd je Kadettende broer al 2 Volvo's aangepraat!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2008 10:10 #736363
door 16673-dummy
Nee, niet de Kadett-broer; die heeft heel veel plezier van z'n grijze 850 maar heeft verder helemaal niets met auto's.
Mijn andere broer, Stefan, heeft onlangs een rode 850GLT automaat gekocht en hij is w?l een autoliefhebber. Hij vindt die DLS echt de moeite waard en leuk voor erbij als uiterst zeldzame hobby-auto.
Mijn andere broer, Stefan, heeft onlangs een rode 850GLT automaat gekocht en hij is w?l een autoliefhebber. Hij vindt die DLS echt de moeite waard en leuk voor erbij als uiterst zeldzame hobby-auto.
Moderators: Mark Smeets