360 sedan te koop
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik ken wel een ad, maar ik heet toch echt anjo:D
inmiddels is die hele zooi er al een tijdje uit, ik kreeg steeds abrupter last van m'n oren..
word na overspuiten weer ingebouwd, met een paar woofers erbij en in 1x weggewerkt, kofferbakje vol (en de rest!) doel is 7 woofers in totaal, met 4 versterkers en dan nog de losse speakers al 't spul van utzelfdu merk en uiteraard kingsize oordoppen!
de gle zou volledig origineel blijven, netjes opgeknapt worden en na een tijdje vrolijk toeren door mij en of kevin naar een andere liefhebber gaan, lijkt er echter op dat de boel niet doorgaat.
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;71684 schreef : en komt er in deze dan net zoveel muziek als in de 340 van Ad? Ik heb de eerste pagina's van zijn showroomtopic gelezen, en er zit aardig wat in.. moet de komende dagen dat hele topic eens doorlezen
sorry het is niet Ad maar Anjo... het is al laat :woops:
- Mark Smeets
- Moderator
-
dan wil ik mijn muziek wel eens in jouw auto luisteren... ik luister veeel hardstyle en hardcore... dat moet toch heerlijk klinken (en voelen!) dan!
ik ga deze week het hele topic wel eens doorlezen... ik loop blijkbaar nogal achter

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
met de huidige setup, 4 woofers haalde ik 152 db, echter werd dat wat lichter afgeregeld naar rond de 130/132 db
en op hardstyle klinkt hij 't beste vind ik, al is synthesizer kick (vooral van josh & wesz) niet lekker hoorbaar als die jonges eens wisten wat bass inhield konden ze die frequenties gaan gebruiken.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;71689 schreef : en uiteraard kingsize oordoppen!
Ad

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvo freak;71692 schreef : laat?
in principe waren kevin en ik ruim op tijd, echter bleek bij de registratie op driftforum dat je dat moet laten activeren door een administrator, dat heeft die kerel dus verzuimd en ik krijg als ongeregistreerde gast geenenkele mogelijkheid om contact op te nemen met de verkoper,
paul heeft voor mij een berichtje gestuurd met de mededeling dat ik de auto graag wil kopen, maar niet veel eerder voordat dat bericht verstuurd was had de huidige potentiele koper (inmiddels een vers geregistreerde gast op dit forum) een reactie geplaatst direct bij de advertentie..
tsjah, uiteindelijk is het natuurlijk de beslissing van de verkoper.. ik ben benieuwd, maar aangezien ik nog geen reactie van hem heb gehad word het gissen.