V300 2 liter zonder kenteken
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Zijn er misschien gegadigden voor een 300-serie met een 2 liter motor?
Ik heb via-via gehoord dat er (3 km van mijn huis) een 340/360 staat met een 2 liter motor.
De wagen is niet in slechte staat, maar ze wordt waarschijnlijk voor de cross gebruikt...

De wagen was eventueel wel te koop, maar er zit geen kenteken meer bij.
Misschien kan ik 'm redden van zijn noodlot, is er nog animo voor?
Ik doe maar een gooi, anders is het zonde lijkt me... :cry2:
Groetjes Alex.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Totaal niets van kenteken of verlopen apk ed?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar even over onderwerp 360 racerij. Gisteren kocht ik een set bougies en vertelde de man dat er nog maar ongeveer 400 stuks van de 360 rondrijdt.
Ja, hij kende de wagen wel. 'Hebben we veel gebruikt op het racecircui, prachtwagen!'.
'Dus het komt door jullie dat er nog maar zo weinig zijn....'
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Frans;69152 schreef : Ik heb door de tijden heen dit soort vragen tot weinig leidt.
Maar even over onderwerp 360 racerij. Gisteren kocht ik een set bougies en vertelde de man dat er nog maar ongeveer 400 stuks van de 360 rondrijdt.
Ja, hij kende de wagen wel. 'Hebben we veel gebruikt op het racecircui, prachtwagen!'.
die eerste zin kan ik ff niet plaatsen... :S
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;69152 schreef : Ik heb door de tijden heen dit soort vragen tot weinig leidt.
Wie is jullie? Ik begrijp je niet.
Ik geef alleen aan dat zelfs cupracers (meestal niet erg kieskeurig) niet veel aan deze aut zouden hebben, laat staan een liefhebber......
Waarschijnlijk zijn er veel meer 300's op de sloop terecht gekomen dan in de cup/racerij.
- V300 register
- Verbannen
-
mensen die er zo'n moeite mee hebben dat auto's voor 'stukrijden' gebruikt worden, dienen dit aan te tonen door de auto van het eerste bericht te kopen en een nuttige bestemming te geven.
Zeuren zonder er iets aan te doen is gewoon gratuite, en wegens talloze herhaling niet meer interessant.
Voor degenen die actie willen ondernemen zijn de contactgegevens van Alex bekend.
overigens; 'autocross' is iets totaal anders als 'de cup'. graag iets beter lezen voor je begint te roepen