(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 "van"
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2008 00:05 #627848
door V300 register
340 "van" is gemaakt door V300 register
Ditmaal een "van" uitvoering met achter zij ramen.
auto.marktplaats.nl/bestelauto-s/1892534...w%3D&fta_ind=12&fs=1
auto.marktplaats.nl/bestelauto-s/1892534...w%3D&fta_ind=12&fs=1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2008 12:12 #726312
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 340 "van"
zijn er al meerdere wezen kijken... jammer dat de prijs omhoog gaat en de staat van de wagen omlaag...
eerst wilde de beste man de wagen niet eens verkopen, moest naar een liefhebber gaan...
eerst wilde de beste man de wagen niet eens verkopen, moest naar een liefhebber gaan...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2008 12:55 #726317
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 "van"
Tja maar echte liefhebbers zijn niet de mannen met echt kei veel centen teminste naar mijn idee. Als iemand ik noem iets 2 343,ers heeft en 1 volvo 340 zal hij als hij er nog een bij wil daar toch echt niet kei veel voor willen betalen toch?
Dus ja liefhebber.... Ook al zou je tegen die vent zeggen ik geef jouw 2000 euro en duw hem daarna door de pers heen, dan ben je ook nog een liefhebber want dan krijg je hem zo mee. Ik zou nooit zeggen mijn auto moet naar een liefhebber. Gewoon minmaal 400 euro of zo is dan toch gewoon veel eerlijker!
Dus ja liefhebber.... Ook al zou je tegen die vent zeggen ik geef jouw 2000 euro en duw hem daarna door de pers heen, dan ben je ook nog een liefhebber want dan krijg je hem zo mee. Ik zou nooit zeggen mijn auto moet naar een liefhebber. Gewoon minmaal 400 euro of zo is dan toch gewoon veel eerlijker!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2008 23:51 #726432
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 "van"
Bij een absurd hoge prijs moet je "liefhebber" in de advertentie lezen als:
"Ik weet dat die prijs veel te hoog is, maar omdat er een club is, is er mogelijk wel iemand zo gek om veel te veel te betalen en dat is pas een ?chte liefhebber".
Daar staat Marktplaats vol mee. Alleen al leuk om te volgen wat er mee gebeurt......
"Ik weet dat die prijs veel te hoog is, maar omdat er een club is, is er mogelijk wel iemand zo gek om veel te veel te betalen en dat is pas een ?chte liefhebber".
Daar staat Marktplaats vol mee. Alleen al leuk om te volgen wat er mee gebeurt......
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2008 23:08 #726870
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic 340 "van"
of hij wordt te hoog aangeboden, omdat de 'vrouw' van de auto af wil, maar de 'man' wil 'm niet kwijt..

Moderators: Mark Smeets