(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Belastingvrije 300's in het buitenland!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 19:04 #627796
door V300 register
Belastingvrije 300's in het buitenland! is gemaakt door V300 register
www.kapaza.be/detail/popup.cfm?10684076_6.jpg
???rg mooie auto. Binnenslaper met weinig km's!
www.leboncoin.fr/vi/13414581.htm?ca=19_s
Rond de 3/400km rijden (afhankelijk waar je vandaan komt). Lijkt me een gave bak!
www.leboncoin.fr/vi/20149580.htm?ca=19_s
Ook rond de 3/400km rijden (afhankelijk van waar je vandaan komt), heeft wel een deukje achterin
Edit:
Iets verder:
suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.h...lang=de&pageNumber=1
En niet belastingvrij, wel vet:
???rg mooie auto. Binnenslaper met weinig km's!
www.leboncoin.fr/vi/13414581.htm?ca=19_s
Rond de 3/400km rijden (afhankelijk waar je vandaan komt). Lijkt me een gave bak!
www.leboncoin.fr/vi/20149580.htm?ca=19_s
Ook rond de 3/400km rijden (afhankelijk van waar je vandaan komt), heeft wel een deukje achterin
Edit:
Iets verder:
En niet belastingvrij, wel vet:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 19:07 #722060
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Belastingvrije 300's in het buitenland!
Heej, die Franse site is echt een kopie van Blocket.se (of andersom), grappig.
Die tweede is idd erg interessant, mooie vijfdeurs oude neus, en ook nog de oude spiegels en gesplitste raampjes, leuk!
Die tweede is idd erg interessant, mooie vijfdeurs oude neus, en ook nog de oude spiegels en gesplitste raampjes, leuk!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 19:17 #722062
door V300 register
de laatste vind ik wel erg leuk!
da's misschien wel iets ^^
da's misschien wel iets ^^
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 19:54 #722072
door V300 register
Bij de eerste staat bod van 850 euro gekregen of dat nu waar is of niet het betekend dat die er 900 voor wil hebben.
Die duistse kost geen zak (als die in nl zou staan voor die prijs was die binnen 1 dag verkocht) maar nurnberg is een aardig afstandje!
Die duistse kost geen zak (als die in nl zou staan voor die prijs was die binnen 1 dag verkocht) maar nurnberg is een aardig afstandje!
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2008 20:20 #722076
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Belastingvrije 300's in het buitenland!
Ik krijg er iets van van lui die zogezegd liefhebber zijn maar voor de snelle winst gaan!
Die eerste, de 340 Winner die in Westerlo staat maar van iemand uit Merksem is, is 2 weken geleden door de huidige eigenaar gekocht voor 250 euro (als het al zoveel was).( www.koopjeskrant.be/volvo_340_winner_automatic_zd24780621.html oorspronkelijke advertentie)
Ik heb even het telefoonnummer uit de oorspronkelijke advertentie getraced en kwam uit bij de gene die als eerste eigenaar staat op de papieren van de huidige aanbieder.
Begrijp goed ik ken deze gast niet. Maar aan het bod van 850 euro twijfel ik toch een beetje.
Die eerste, de 340 Winner die in Westerlo staat maar van iemand uit Merksem is, is 2 weken geleden door de huidige eigenaar gekocht voor 250 euro (als het al zoveel was).( www.koopjeskrant.be/volvo_340_winner_automatic_zd24780621.html oorspronkelijke advertentie)
Ik heb even het telefoonnummer uit de oorspronkelijke advertentie getraced en kwam uit bij de gene die als eerste eigenaar staat op de papieren van de huidige aanbieder.
Begrijp goed ik ken deze gast niet. Maar aan het bod van 850 euro twijfel ik toch een beetje.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 20:59 #722080
door V300 register
Sjah, RJ, zo gaat dat helaas. Dat is autohandel. Dat maakt de autohobby vaak ook zo vies. ?rg jammer inderdaad.
Als ik zou moeten kiezen, ging ik voor de 5deurs GLS in Frankrijk. Een lekkere 2 liter, ?n belastingvrij!
Als ik zou moeten kiezen, ging ik voor de 5deurs GLS in Frankrijk. Een lekkere 2 liter, ?n belastingvrij!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 21:10 #722081
door V300 register
Ik geloof er ook geen zak van hoor 850, in een paar dagen tijd zeker tussen koop en doorverkoop?
Daarbij nog iets je moet denken dat die wagen in belgie gewoon minder gewild is dan hier. Hier heb je echt simpel weg meer 300 serie gekken.
Kortom een nl bied geen 850, met invoer immers zou die 950 a 1000 euro kwijt zijn....
Das te veel voor zo,n wagen.
Een belg bies er ook geen 850 voor kortom geklets. Ik twijfelde eerst al, maar gezien die oorspronkelijk advertentie weet ik genoeg. Ja die franse is wel een mooie he!
Ik had die van mij weg moeten doen en iets leuks voor moeten kopen. Ik kan wel zeggen nieuwe koppeling gebalanceerd automaat dit en dat, maar dat levert echt geen zak meer op!
Daarvoor heb ik hem niet opgelapt voor mn zelf maar als je die franse en duitse ziet ga je toch smelten?
Daarbij nog iets je moet denken dat die wagen in belgie gewoon minder gewild is dan hier. Hier heb je echt simpel weg meer 300 serie gekken.
Kortom een nl bied geen 850, met invoer immers zou die 950 a 1000 euro kwijt zijn....
Das te veel voor zo,n wagen.
Een belg bies er ook geen 850 voor kortom geklets. Ik twijfelde eerst al, maar gezien die oorspronkelijk advertentie weet ik genoeg. Ja die franse is wel een mooie he!
Ik had die van mij weg moeten doen en iets leuks voor moeten kopen. Ik kan wel zeggen nieuwe koppeling gebalanceerd automaat dit en dat, maar dat levert echt geen zak meer op!
Daarvoor heb ik hem niet opgelapt voor mn zelf maar als je die franse en duitse ziet ga je toch smelten?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2008 16:05 #722139
door V300 register
Erg lage prijzen en erg mooie auto's. Ben ook wel benieuwd naar de Franse GLE.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2008 14:12 #722245
door V300 register
Stond pas een 85er GLT in Bonn te koop (best wel dichtbij) origineel sportstuur (leer) GLT velgen (gen 1) etc etc. Vraagprijs was volgens mij iets van 600 euro.
Moderators: Mark Smeets