(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Diverse onderdelen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2008 17:09 #627795
door Anjo van den Akker
Diverse onderdelen is gemaakt door Anjo van den Akker
dit is geen online advertentie maar ik hoop dat dit niet onder spam valt?
vorige week heb ik een waterpomp voor m'n 1400 besteld bij RCR-Parts in eindhoven,
ik heb hier een tijd terug ook m'n sachs achterschokbrekers gekocht en herkende de naam,
ik vroeg de beste man of hij nog andere volvo 340/343/345/360 gerelateerde onderdelen had voor clubleden die hier eventueel belangstelling in hadden en hierop kreeg ik de volgende reactie:
Hallo Anjo,
Ik heb nog enkele uitlaatdelen, voorruiten, remblokken, waterpompen en een set voor schokdempers.
Misschien nog wat kleine andere onderdelen maar die zou ik bij elkaar moeten zoeken.
Ik heb de betaling ontvangen, de pomp gaat vandaag op de post.
Mvg,
Ren?
dus bij deze, mail de beste man als je nog ergens naar op zoek bent. het is een onderdelenleverancier en dat betekend dus niet dat de beste man deuren, motorkappen, completen slopers en weet ik veel wat nog meer heeft staan, alleen een paar onderdeeltjes.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
vorige week heb ik een waterpomp voor m'n 1400 besteld bij RCR-Parts in eindhoven,
ik heb hier een tijd terug ook m'n sachs achterschokbrekers gekocht en herkende de naam,
ik vroeg de beste man of hij nog andere volvo 340/343/345/360 gerelateerde onderdelen had voor clubleden die hier eventueel belangstelling in hadden en hierop kreeg ik de volgende reactie:
Hallo Anjo,
Ik heb nog enkele uitlaatdelen, voorruiten, remblokken, waterpompen en een set voor schokdempers.
Misschien nog wat kleine andere onderdelen maar die zou ik bij elkaar moeten zoeken.
Ik heb de betaling ontvangen, de pomp gaat vandaag op de post.
Mvg,
Ren?
dus bij deze, mail de beste man als je nog ergens naar op zoek bent. het is een onderdelenleverancier en dat betekend dus niet dat de beste man deuren, motorkappen, completen slopers en weet ik veel wat nog meer heeft staan, alleen een paar onderdeeltjes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2008 18:29 #722056
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diverse onderdelen
Jip, aardige man! heeft ook zelf een 343 gehad (de groene 343 op LPG, die van amersfoort naar de kust, en weer naar groningen is gegaan ofzoiets. )
Heb daar eens koni's gekocht voor fritsie pfzoiets meen ik, en wat uitlaatdelen.
Heb daar eens koni's gekocht voor fritsie pfzoiets meen ik, en wat uitlaatdelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2008 20:48 #722177
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diverse onderdelen
Heb mijn komplete uitlaat vanaf spruitstuk tot en met einddemper bij hem gekocht.. 60 euri's
Moderators: Mark Smeets