Rode 360 uit 1984 te koop
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;64887 schreef : Het is wel het fijnste blok in de 300 serie..........
Nee hoor, de B19 is veeeel fijner.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;64889 schreef : Nee hoor, de B19 is veeeel fijner.
Ik heb verleden weekend 500 KM gereden. Met alle rust en kracht die mijn blok in zich heeft. Ik heb 53 liter getankt en het metertje staat nu in het midden bovenin. Misschien een h??l klein beetje naar links ten aanzien van streepje bovenin.
Op een recht stuk in Groningen ging ik even checken, op de 100 KM per uur in nog net geen tien seconden. Daarin merk je de lagere koppel in verschil tot het injectieblok.
Ja, hij mist het ongenadige accelereren van een injectie wanneer de auto enige snelheid heeft. Maar hij komt niets te kort met inhalen.
Dit stemt mij tevreden.
Maar over de aangeboden auto. Ben benieuwd of iemand gaat kijken. Ik voorspel meer ongerechtigheden aan de onderkant van deuren. Ik zie aan het voorfront aan de zijkanten ook al donkere kleuren. Het zal een auto zijn waar je n?t op tijd bij bent als je hem koopt. Maar je wel werk hebt om het goed te houden.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;64913 schreef : Ook apart dat het geen GLS is. Meestal heten de instapmodellen in die tijd GLS.
De GLS was de meest luxe versie van de 360, terwijl de GLT de meest sportieve versie was. De GLE zat hier volgens mij een beetje tussenin. Later is de GLE nog geschrapt ten gunste van de GLT.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De 360 is de instapversie (heeft ook geen toerenteller), dan komt de GLS, dan komt de GLT.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-