Handgeschakelde 340 uit 1984
- V300 register
- Verbannen
-
?n nu zie ik achteraf ook nog eens dat ik iemands autokleur zomaar ronduit lelijk vind :woops: Ik bedoelde natuurlijk ook 'apart' :f Heb er immers zelf ook 1 gehad en in rondgereden. Veel opmerkingen gekregen over de kleur toen, de mooiste: "Waar reed Steven laatst in rond dan? In een vleeskleurige auto?"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;63305 schreef : Uh-uhm, ik moet eens wat beter gaan lezen en kijken. Dat stond er natuurlijk al lang bij...
?n nu zie ik achteraf ook nog eens dat ik iemands autokleur zomaar ronduit lelijk vind :woops: Ik bedoelde natuurlijk ook 'apart' :f Heb er immers zelf ook 1 gehad en in rondgereden. Veel opmerkingen gekregen over de kleur toen, de mooiste: "Waar reed Steven laatst in rond dan? In een vleeskleurige auto?"
Het is een typisch jaren '80-kleurtje. Vroeger zag je deze kleur wel vaker. Ford had in de jaren '80 ook zo'n soort kleur (denk aan de Fiesta uit die tijd). Ook zag je veel bruine auto's (Renault 21/25), erwtjesgroene auto's (Mercedes W123), citroengele auto's (VW Golf Sprinter) en oranje auto's (Opel Kadett).
- V300 register
- Verbannen
-
ik vind het ook lelijk, maar vooral als de lak dof is en je er van die zwarte vuilstrepen op ziet zitten etc.
Als het glanst als nieuw, is voor bijna elke kleur wel een liefhebber te vinden

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
...liefst een beetje vliegroest!

- V300 register
- Verbannen
-
Zoals bij die vakantieauto, wat een lelijk hok was dat zeg. De auto werd nooit gewassen en de zwarte vegen kreeg je er dus ook niet meer af.antiekeradio;63346 schreef : ik vind het ook lelijk, maar vooral als de lak dof is en je er van die zwarte vuilstrepen op ziet zitten etc.
- V300 register
- Verbannen
-