(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
360 Sedan met Bodykit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-07-2008 14:31 #718737
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 Sedan met Bodykit
daarvoor dien je de zoekfunctie van de gebruikerslijst te pakken 
de "echte naam" is namelijk afgeschermd voor gasten, en wordt dus ook niet in de algemeen toegankelijke zoek index opgenomen

de "echte naam" is namelijk afgeschermd voor gasten, en wordt dus ook niet in de algemeen toegankelijke zoek index opgenomen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2008 14:34 #718743
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 360 Sedan met Bodykit
Okdan, wel zo netjes!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
15-07-2008 13:59 #719960
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 Sedan met Bodykit
hey mensen,
leuk om te zien dat er hier over onze auto wordt gepraat..!
ik heb vanmiddag vrij dus eens kijken of ik een mooi stukje over beide auto's kan plaats in het showroom gedeelt van dit forum
Gr Mark
ps. Marcel is mijn pa
leuk om te zien dat er hier over onze auto wordt gepraat..!

ik heb vanmiddag vrij dus eens kijken of ik een mooi stukje over beide auto's kan plaats in het showroom gedeelt van dit forum

Gr Mark
ps. Marcel is mijn pa

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2008 18:29 #719989
door Jeroen van Bodegom
Ik had inderdaad al contact met Marcel en hoorde dat hij ook op de bodykit van die rode GLT uit Duitsland aan het azen was. Helaas/gelukkig was ik hem voor!

- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
15-07-2008 21:04 #720002
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 360 Sedan met Bodykit
proficiat nog met je aanwinst he Jeroen 
ooit vinden we toch wel een bodykit.. (hoop ik dan:P)
ik heb vanmiddag ander half a4tje getyp met info over beide auto's, maar ik weet sommige dingen niet zeker en moet het dus nog door Marcel laten keuren... maar een showroomtopic is onderweg

ik heb vanmiddag ander half a4tje getyp met info over beide auto's, maar ik weet sommige dingen niet zeker en moet het dus nog door Marcel laten keuren... maar een showroomtopic is onderweg

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2008 11:53 #720071
door Jeroen van Bodegom
Al zijn bodykits voor sedans n?g zeldzamer. De voor en zijdelen zijn hetzelfde als bij een 5-deurs, maar de achterskirt is ongeveer 20 cm langer omdat de sedan een langere kont heeft... de achterbumper van een sedan is dan wel weer gelijk aan die van een hatchback, vandaar het grote gat tussen achterwielkastrand en bumper.
Bedankt! Als je geluk hebt vind je ze wel. Dit is mijn 2e 360 met bodykit en ik had tussendoor bijna nog een 3e te pakken gehad, dus ze zijn er wel.v0lv0freak;62685 schreef : proficiat nog met je aanwinst he Jeroen
Al zijn bodykits voor sedans n?g zeldzamer. De voor en zijdelen zijn hetzelfde als bij een 5-deurs, maar de achterskirt is ongeveer 20 cm langer omdat de sedan een langere kont heeft... de achterbumper van een sedan is dan wel weer gelijk aan die van een hatchback, vandaar het grote gat tussen achterwielkastrand en bumper.
We zijn benieuwd! Ik heb ondertussen de foto's al gezien. 2 schoonheden!v0lv0freak;62685 schreef : ik heb vanmiddag ander half a4tje getyp met info over beide auto's, maar ik weet sommige dingen niet zeker en moet het dus nog door Marcel laten keuren... maar een showroomtopic is onderweg
Moderators: Mark Smeets