(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 11:25 #627618
door V300 register
Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is..... is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 11:46 #713645
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Ja ik had hem ook gezien inderdaad, wat staat dat verschrikkelijk lelijk zeg, zo'n ding. Wel zeldzaam, maar nee bedankt

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2008 12:30 #713647
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Die deuk en dat plekje op de wielkast verraden dat er vast nog wel wat (roest)plekjes op zitten. Alleen deze 2 plekjes zijn al goed voor honderden euro's schadeherstel, wil je het goed doen. Jammer, want verder wel een leuke auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 12:58 #713649
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Wow, gekkewerk, zo'n achterruitenwissel.
Origineel of beunerdebeunbeun?
Origineel of beunerdebeunbeun?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 13:07 #713650
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2008 13:37 #713655
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Je moet er ook een GLT spoiler achter plakken, dan zie je hem niet meer.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 13:59 #713663
door V300 register
Het is echt zo'n gadget van...Je hebt er geen bal aan, maar wel grappig om te kunne zeggen dat je het hebt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 14:01 #713665
door V300 register
Jammer alleen dat er een complete auto aan vast zit waar ik niets aan heb, anders was het wel een leuke gadget geweest om te kopen vind ik. Vooral omdat ik toch een nieuwe achterruit moet vanwege de achterruitverwarming die met geen mogelijkheid meer wil werken.
Edit: Als iemand dus die auto wil en de ruitenwisser absoluut lelijk vindt, ik wil wel ruilen met een kofferklep in dezelfde kleur, zonder achterruitverwarming
Edit: Als iemand dus die auto wil en de ruitenwisser absoluut lelijk vindt, ik wil wel ruilen met een kofferklep in dezelfde kleur, zonder achterruitverwarming

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 14:42 #713670
door V300 register
Ik heb nog wel een beschadigde achterklep met goede ruit met werkende achteruitverwarming, van een 1990iger. Misschien kan je die overzetten. Helaas zit er een volvo300 sticker op en, nog erger, een 'ik rij alcoholvrij' sticker.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2008 15:14 #713672
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ik zie ik zie wat jullie niet zien, en het is.....
Je hebt er wel iets aan, je achterruit waait niet vanzelf schoon. Het zicht naar achteren verbeteren kan geen kwaad.
Wil je een achterwisser?
Meld je aan op volvo300mania, daar kun je ze zo over laten komen voor een paar tientjes.
Ik heb zo een achterwisser bemachtigd. Ondertussen heeft Harry hem op de plank liggen.
Zo heb ik ook nog een origineel Volvo 300 3e remlicht liggen.
Wil je een achterwisser?
Meld je aan op volvo300mania, daar kun je ze zo over laten komen voor een paar tientjes.
Ik heb zo een achterwisser bemachtigd. Ondertussen heeft Harry hem op de plank liggen.
Zo heb ik ook nog een origineel Volvo 300 3e remlicht liggen.
Moderators: Mark Smeets