360 GLT
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Iedereen hier draagt naar draagkracht zijn steentje bij als V300-conservator. Misschien een gratis V3C-lidmaatschap erbij doen als incentive voor ge?nteresseerden?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;57638 schreef : LOL
Iedereen hier draagt naar draagkracht zijn steentje bij als V300-conservator. Misschien een gratis V3C-lidmaatschap erbij doen als incentive voor ge?nteresseerden?
Vind ik een goed plan, ik ben immers al 1 360 aan het conseveren:fDie andere is helaas geen eer meer aan te behalen.
En over die DeLorean, als ik die gekocht had was mijn geld op om nog een 360 en een Flux Capacitor te kopen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vreemde manier van zaken doen. Eerst adverteren en dan pas denken:s
Wel fijn dat de wagen niet naar de sloop gaat.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dus advies; ben je ge?nteresseerd in een auto, ga dan gewoon kijken en doe daarna een re?l bod. (en niet zoals sommige mensen 250 euro bieden op een auto die meer dan 1000 euro waard is en waarvan de taxatiewaarde nog vele malen hoger is)
- V300 register
- Verbannen
-
Mensen die vragen naar een prijs begrijp ik wel, ik ga geen 200 kilometer rijden voor een auto die niet in mijn budget past.
Mensen die vragen naar foto's snap ik ook nog wel, roest is te repareren maar een lelijke auto niet;) (smaak)
Francois Aben heeft me net nog een aanbod gedaan, misschien interessant. Mocht dat niets zijn dan spaar ik van de zomer verder en ga op zoek naar een oudje.