(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 met stuurbekrachtiging
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2008 08:58 #627501
door V300 register
340 met stuurbekrachtiging is gemaakt door V300 register
www.speurders.nl/autos/volvo/40444988/volvo_340_wit.html
Ik ben al in zo'n setje voorzien...weinig geld!
Ik ben al in zo'n setje voorzien...weinig geld!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2008 10:06 #711839
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 met stuurbekrachtiging
Het bod van 125 euro is redelijk te noemen. Deze auto is zeker het bewaren waard, omdat ik regelmatig de vraag krijg, bijv. van mensen met RSI, reuma oid. voor een veilige auto met stuurbekrachtiging etc. Hij ziet er niet slecht uit en de km-stand is ook goed.
Lijkt me goed als iemand met Reuma oid. clublid wordt, deze zoveel mogelijk te helpen. Soms loop ik ook tegen grenzen van mijn lichaam aan; je wilt wel, maar je kunt niet meer (pols, vingers, alles doet pijn). Dat is erg frustrerend. Het is dan fijn dat er clubleden langs komen om te helpen. Bijv. om ff. het motorblok of achteras te verplaatsen.
Lijkt me goed als iemand met Reuma oid. clublid wordt, deze zoveel mogelijk te helpen. Soms loop ik ook tegen grenzen van mijn lichaam aan; je wilt wel, maar je kunt niet meer (pols, vingers, alles doet pijn). Dat is erg frustrerend. Het is dan fijn dat er clubleden langs komen om te helpen. Bijv. om ff. het motorblok of achteras te verplaatsen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-05-2008 20:33 #711907
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met stuurbekrachtiging
Wat is een beetje de gemiddelde vraagprijs voor een stuurbekrachting? Want elec. ramen heb ik al, maar een stuurbekrachting nog niet... En die zou voor mijn vrouw wel heeel handig zijn.
En is deze ook makkelijk over te zetten?
En is deze ook makkelijk over te zetten?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2008 22:44 #711933
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 met stuurbekrachtiging
Gewoon de auto als verjaardagscadeau voor uw vrouw er bij nemen: Probleem opgelost en maximale vrijheid.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2008 09:37 #711945
door V300 register
Ja, nog een auto erbij, mijn vrouw ziet me al aankomen...
We hebben er al 1 te koop staan, want die is te duur waarvoor hij gebruikt wordt. Maar serieus, is zo'n stuurbekrachtiging makkelijk over te zetten? Want dan is het een interessante voiture. Kan hem dan daarna eventueel als auto zonder stuurbekrachtiging doorverkopen.
We hebben er al 1 te koop staan, want die is te duur waarvoor hij gebruikt wordt. Maar serieus, is zo'n stuurbekrachtiging makkelijk over te zetten? Want dan is het een interessante voiture. Kan hem dan daarna eventueel als auto zonder stuurbekrachtiging doorverkopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2008 12:15 #711949
door V300 register
Wat is er moet wat aangebeuren... Dat kan erg weinig zijn... Je wilt niet weten wat een garage tegenwoordig kost kwa uurloon en matrialen. voor 125 euro wil een goedkope garage wel even 2 uur kijken...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-05-2008 12:25 #711950
door V300 register
Daarom... Het gaat mij echt alleen om de stuurbekrachtiger. Zit niet te wachten op een auto die ik eerst moet repareren om te kunnen verkopen. Mijn eigen 340 heeft al genoeg TLC nodig na de keuring.
Moderators: Mark Smeets