(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Wat een grap!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-05-2008 07:55 #711031 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat een grap!
Mijn allersterkste kroegverhaal, deel 1 ...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2008 14:38 #711041 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wat een grap!
Deze advertentie MOETEN we gewoon even bewaren, dus daarom:

Dhr. Grapjas schreef : Geachte,

Bij deze wenst mijn grootmoeder haar Volvo 340 van de handt te doen. Ze mag helaas van de politie er niet meer mee rijden dus leikt het ons beter om de volvo te verkoopen.

Het is een mooie, originele, eerste eigenaares volvo. Ze heeft er een tijdje geleden wel een klein ongevalletje mee gehad op de parking van de GB, maar niets ergs. Ze was voorruit tegen een paaltje gereden. Ze heeft het laten maken maar de bumper is terug los geschoten. Iemand die een beetje handing is maakt dit zo. Ik denk ook dat er best wel een andere nummerplaat op moet.

Nog een ander tijdje geleden heeft ze er eens achteruit mee op een moto van de hells angels gereden omdat ze dacht ze voorruit ging rijden maar eigelijk reed ze achteruit.

Die mannen hebben dan geschoten en dus zijn er een paar verluchtingsgaten in de koffer, en kunt ge nog max 10liter tanken want de rest loopt eruit omdat ook de tank geraakt is denk ik. Maar dat is geen probleem want de volvo is heel zuinig en dus kunt ge nog lang rijden, met die 10liter hoor.

Verder moet ook de pinkerhendel terug vast gemaakt worden want die is afgebroken.

De volvo rijdt erg fijn. Het is een achterwieltrekker, met een echtra dRift versnelling. Als je tegen 50 in de R van dRift schakelt gaat hij mooi dwars. Ik wilde er eerst nog mee op zolder gaan rijden, maar nu niet meer want de koppeling is al versleten van de driften. En ook de versnellingspook is afgebroken en nu weet ik de versnellingen niet meer zitten.

De motor heeft altijd goed gedraait maar nu even niet meer want er is iets in de luchtfilter gevallen perongelukexpres. Ik denk dat als ge de bougies er even uitdraait hij wel terug start .

ALs je intresse hebt kom je hem maar halen voor 50euro of 2 bakken bier en een pak friet met stoofvleessaus is ook goed. De frietjes moeten dan nog wel warm zijn liefst.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2008 17:20 #711069 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wat een grap!
roflmao:humor:Is de auto verder nog hard?:humor:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2008 20:30 #711085 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wat een grap!
Valt me nu op; de foto's zijn van 2004...:humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-05-2008 22:18 #711095 door V300 register
mjah camera batterijen leeg = datum staat weer op fabrieksstand.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2008 01:10 #711109 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Wat een grap!
Valt me op: het bovenste hoekje van het bestuurdersportier is omgebogen... waar is dat nou goed voor?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-05-2008 21:48 #711170 door V300 register
het ziet er zowieso uit als een gevalletje vandalisme.

eigenlijk heb ik het idee dat de adverteerder een beetje gefrustreerd persoon is die denkt stoer te doen door een weerloze oude auto in elkaar te rammen en hem dan te koop te zetten met een lollige tekst erbij.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-05-2008 17:35 #711763 door V300 register

antiekeradio;56011 schreef : het ziet er zowieso uit als een gevalletje vandalisme.

eigenlijk heb ik het idee dat de adverteerder een beetje gefrustreerd persoon is die denkt stoer te doen door een weerloze oude auto in elkaar te rammen en hem dan te koop te zetten met een lollige tekst erbij.

Ach zolang 't niet te vaak voorkomt, kan ik de lol er opzich nog wel van inzien.
Zulke gasten blijven er toch zijn.......

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC