Blauwe 360 GLT
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
ehm uh, kunnen we natuurlijk ook een clubauto van maken voor promotiedoeleinden?????
(Het onderhoud, APK zal geen probleem zijn; daar wil ik ook mijn steentje wel in bijdragen; verzekering zal ook niet veel hoeven te zijn en wegenbelasting houd vanzelf op........dus???)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Erik;53520 schreef : ehm uh, kunnen we natuurlijk ook een clubauto van maken voor promotiedoeleinden?????
Mijn stem heb je!

- V300 register
- Verbannen
-
Het is gewoon een standaard Aircopomp van Sanden type SD 508. Heb hem al op Ebay gevonden voor Euro 186,- Is ook gebruikt in een 240, heb ik al ontdekt
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vanavond eens een blik onder mijn auto geworpen. Die ziet er verdacht uit (in positieve zin).
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;53591 schreef : Ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien. Eigenlijk is het onmogelijk dat die auto een jaar geleden nog een nieuwe apk heeft gekregen.
volvomaniac;53617 schreef : Wat gaat erik daar mee doen? Slopen, of weer apk waardig maken?
het klinkt als een donor hoor. een auto die ook aan de bovenkant van de koets overal vieze grote roestgaten heeft, moet je gewoon uit zijn lijden verlossen en de bruikbare delen dmv orgaandonatie laten voortbestaan....