volvo 360 glt sedan
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Deze GL is bijzonder.
Maar ik koop geen andere auto.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
JJJ340;51661 schreef : Die Jo verkoopt van alles en nog wat zo te zien. En Jack vd Berg heeft zijn bod ingetrokken. Zou er iets mis mee zijn?
Dat valt reuze mee. Ik heb de auto zaterdag opgehaald. Hier en daar een paar schoonheidsfoutjes, maar voor de rest een nog mooie rode GLT. Er kan weer gehobbied worden!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Prachtwagen met de vele opties en extra?s. Zit er ook een voorspoilertje op? Het klokkenwerk en de luxe maken deze wagen een wagen met stijl.
Het viel mij tijdens mijn 360-sedan-tijd op dat mensen nog al eens twee keer kijken wat er langskomt. Ze kunnen hem niet thuisbrengen. En met deze luxe sedan zullen ze drie keer kijken.
Ooit een testrapport gezien waarin een middenklasser Rover, Citro?n en 360 GLT samen werden getest en vergeleken. hier kwam de 360 heel goed uit.
Ik vind na ervaring de wegligging van de sedan beter dan de hatchback. Minder overstuur en windgeruis.
Als de wagen kurkdroog is moet je de kokerbalk en voorspoiler tectyleren. En als je geld hebt, de rest ook, zo mogelijk. Hij is het waard.
Ik zag dat Marktplaats sinds jaren geen 360 laat zien. Een mijlpaal in het 300 aanbod. Hij wordt of is al zeldzaam.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-