(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Leuke 84'er GL Special

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2008 11:58 #627000 door 16673-dummy
Leuke 84'er GL Special is gemaakt door 16673-dummy
Heeft wel wat parkeerschade, maar ook leuke extra's:

auto.marktplaats.nl/volvo/145708144-volv...km-perfecte-340.html

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 15:32 #697199 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Leuke 84'er GL Special
Die parkeerschade is toch moeilijk op te lappen hoor. Je moet eerst een oud model spartbord vinden die zijn er nog wel! Dan metallic spuiten, das moeilijk hoor. Zelf heb ik ook 2 nieuwe schermen en volgens iemand van de dafclub is dat net een andere kleur wit. Och ja het is bijna niet te zien, maar ga ze toch maar overspuiten. DAcht eerst dat het vies was, maar het is gewoon iets meer crem mijn kleur en die andere iets meer wit.

Is het trouwens in de kleur nummers van volvo terug te vinden dat er twee verschillende kleuren wit zijn? Anders heeft het te maken met de zon ofzo.

Maar zelf heb ik geen metallic lak! En is de kleur bijna goed, dus hoef er niet veel op te spuiten. Metallic lak kun je vogens mij niet zelf spuiten tenzij je een hele knappe jongen bent!

Veder kan ook het binnenscherm een klap hebben gekregen. Mijn mening leuke auto voor 350 a 400 euro en niet meer. (volgend jaar al belasting vrij) De schade stelt namelijk niet zo veel voor! Het is vooral het spuiten, als je een scherm in die kleur vind ben je in 1 keer klaar.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 17:05 #697211 door V300 register
Ik had hem zien staan. Ik had ook de neiging om hem aan te prijzen.
Alleen om het punt dat ik dit type, '84 '85 ook rijdt en mij veel beter bevalt dan de automaten na die tijd. Ik wil er zelfs niet een van na die tijd. Het heeft met van alles te maken zoals geluidisolatie en staat van onderdelen en wagen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2008 17:11 #697213 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Leuke 84'er GL Special
Metallic moeilijk om te spuiten? Valt wel mee hoor. Maar het moet wel gebeuren, da's zeker. Maar de schade ziet er oppervlakkig uit, dus volgens mij is het wel te doen. Alleen moet je na de tijd wel weer striping erop plakken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 18:39 #697218 door V300 register
Twee verschillende achterlichten? Of was dat normaal in die tijd?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 20:05 #697238 door V300 register
Ik lees:

kortomom een perfecte auto altijd starten en lopen ook met de winter geen problemen

geen olie lekkage of andere tafferelen gewoon een hele nette zoal van buiten als van binnen

een nette auto!!!!!

Maar ik zie: gedeukt voorscherm, loshangende voorbumper, linker achteruitrijlicht stuk, contactslot op een vreemde plek, niet-origineel en niet bijpassend tellerset, en de afdekplaat onder de motorruimte ontbreekt. Ik ga niet voor jullie op zoek in de Dikke van Dale naar de omschrijving van het woord 'perfect', maar ik gok dat de verkoper daar een heel ander idee van heeft. En let wel: meestal zie je op foto's iets anders dan de werkelijke staat van de auto.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 20:08 #697241 door V300 register
M.a.w.: 100 euro zou het moeten doen :D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2008 20:26 #697245 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Leuke 84'er GL Special

Lucluc;46624 schreef : Ik lees:

kortomom een perfecte auto altijd starten en lopen ook met de winter geen problemen

geen olie lekkage of andere tafferelen gewoon een hele nette zoal van buiten als van binnen

een nette auto!!!!!

Maar ik zie: gedeukt voorscherm, loshangende voorbumper, linker achteruitrijlicht stuk, contactslot op een vreemde plek, niet-origineel en niet bijpassend tellerset, en de afdekplaat onder de motorruimte ontbreekt. Ik ga niet voor jullie op zoek in de Dikke van Dale naar de omschrijving van het woord 'perfect', maar ik gok dat de verkoper daar een heel ander idee van heeft. En let wel: meestal zie je op foto's iets anders dan de werkelijke staat van de auto.

Wat ben jij een mieren**ker zeg!:D

Maar je hebt gelijk. De scheefhangende bumper heeft natuurlijk te maken met de schade, hier zou ik me nog niet eens zo aan ergeren. Dat het achterlicht stuk is, tja niet netjes maar die zijn nog genoeg voorhanden. De tellerset, het enige wat ik kan bedenken is dat de tellers te nieuw zijn voor de auto? Dat de afdekplaat van de motor ontbreekt, dat is ook niet onoverkomelijk. Maar dat contactslot is wel erg vreemd. Misschien is ie wel gejat:eek:

Begint wel gevaarlijk te worden dan: Eerst een 360 met kogelgaten, nu een 340 met een wel heel vreemd slot...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 20:37 #697247 door V300 register

Doeke Dobma;46631 schreef : Wat ben jij een mieren**ker zeg!:D

Ik zou deze wagen alleen niet durven aanprijzen als zijnde 'perfect'.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 21:51 #697251 door V300 register
Deze werd al eens eerder aangeboden: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2842

Volgens mij is de eigenaar ermee gaan handelen. Hij heeft hem namelijk echt niet zo lang: het ding is pas op volvo-forum voorgesteld.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC