(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

Gratis 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2008 21:38 #694870 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gratis 340
Hallo,

Heb me net aangemeld voor dit forum. Al heel wat onderwerpen afgelezen! Ben nog fulltime student, maar ga binnenkort half werken half studeren. Wil ook erg graag een auto, en een Volvo 340 lijkt me wel wat. Heb alleen weinig verstand van auto's. Verder heb ik natuurlijk geen kapitalen te besteden, zoals je zult begrijpen! Zo'n gratis wagentje lijkt me dus zeker wat, maar ik zag al dat er meer gegadigden zijn=D. Ben op zoek naar een goede 340 voor weinig?

Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2008 21:40 #694871 door V300 register
Hoi Frank,

Ik zou zeggen: plaats een advertentie in de advertentierubriek, en kijk de bestaande advertenties even na. Er staan wel een paar voor niet al teveel geld. En voor de rest Marktplaats in de gaten houden!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2008 22:16 #694885 door V300 register
Oke Harry,

Bedankt voor je hint! heb marktplaats al behoorlijk afgezocht. Wel wat leuke dingen tegen gekomen. Deze staat tussen de advertenties (Dalfsen is bij mij om de hoek) www.volvo300club.nl/advertenties.php?men...vertenties&adid=1209
Wat denk je van deze? Zou dat voor weinig weer goed te krijgen zijn? HIj heeft wel heeel mooie velgen + de kleur staat me ook wel aan en ik geloof dat de bekleding zwart is! Ook een plus.. 88000 op de teller, kun je ook niet alles van zeggen of wel? Stel dat ik ga kijken, waar vraag ik dan naar en let ik dan op?

Frank

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-01-2008 22:32 #694890 door V300 register
Als je een beetje klushanden en vooral ook wat gereedschap hebt is dat goed te doen denk ik. Aan onderdelen hoeft het niet veel te kosten, een setje bougies voor 10-20 Euro en een slot van de sloop (of een extra plaatje ter versteviging van de klep, die wil nog wel eens wat zwak en krom worden daar) is niet veel bijzonders. Van de remmen heb ik weinig verstand, de kosten en moeite zullen afhankelijk zijn van waar ie lekt. Maar de auto is verder een leuke basis! Hij is al eens besproken hier op het forum, moet je maar eens in de juiste rubriek kijken (interessante advertentie gespot).

Edit: yoohoo, 200 berichten. Op naar de 340 en 360 ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2008 16:56 #695050 door V300 register

FLYING DUCKMAN;44112 schreef : Ik werk bij de UT...er vlak bij dus...

OF heb jij een witte?
Laatst reed ik daar een keer s' avonds en toen zwaaide iemand in een witte 340 naar me.

Misschien een keer afspreken met de Volvo's en later eens met onze cits! :-)

Ben nog steeds op zoek naar een volvo dus nog geen in bezit.

Heb wel een 340 vario gehad en van genoten.(Net als een volvo 66 gl die ik heb gehad).

P.S.Heb je een pb tje gestuurd.

R.

• Tim Schoutrop
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2008 13:05 #695194 door Tim Schoutrop
Beantwoord door Tim Schoutrop in topic Gratis 340
Ik heb een mailtje gestuurd naar die gratis volvo maar ik krijg geen reactie, telefoon wordt ook niet opgenomen. :wtf2: Misschien is ie al weg.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2008 13:44 #695197 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Gratis 340
Ik hoop het niet. Veel mensen hadden er plezier van kunnen hebben....Zo lees ik op dit forum. Ik ga er vanuit dat zij oprechte belangstelling hebben en er dus ook moeite voor willen doen...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC