(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
340 handbak 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2007 19:28 #626817
door V300 register
340 handbak 1985 is gemaakt door V300 register
Lijkt me een leuk autootje, zo te zien was die nog niet gespot.
www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3...nner.html%3Fxref%3D1
Ben benieuwd wat die opbrengen als ze wegenbelasting vrij zijn..... 300 euro als vraagprijs is 250 euro krijgen. Lijkt me weinig voor zo,n wagen.
www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3...nner.html%3Fxref%3D1
Ben benieuwd wat die opbrengen als ze wegenbelasting vrij zijn..... 300 euro als vraagprijs is 250 euro krijgen. Lijkt me weinig voor zo,n wagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2007 19:35 #693162
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 handbak 1985
Ik heb net even gekeken en ben gelijk onder de indruk van de advertentie. Dat is echt iets voor jou Mark. Die andere gewoon ff geschorst houden en hier heerlijk mee rond rijden. Leuk ook voor de vakantie naar Noorwegen, maar ik weet natuurlijk niet of je daar naar toe gaat. Zou wel kunnen, maar Spanje zou ook kunnen. Eigenlijk is ie wel geschikt om lekker op vakantie te gaan in heel Europa. Als het allemaal klopt wat in de advertentie staat??
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2007 19:48 #693165
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 handbak 1985
de link wijst naar een 360 uit 88
dus die klopt niet
dus die klopt niet
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2007 20:07 #693172
door V300 register
Link is aangepast, dat was die 360 van hiervoor! Nu is die goed deze bedoelde ik. Intrieur is ook niet slecht. Als hij niet rot is en goed rijd lijkt me het een koopje. In elk geval staat die nu nog ver weg in het buitenland, en zal die wel goed moeten zijn anders komt die niet aan. Waarom dat ding met een ambulance hier na toe halen dat is de financieel gezien niet waard, en zou die hier ook niet kunnen rijden dus zal niemand hem kopen! En nl kenteken, denk dat die in het buitenland is gaan wonen, zo,n wagen daar door de keuring krijgen en kosten, (zal ook wel 200 euro zijn) tja
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2007 20:12 #693173
door E. van Oostveen
Dat is idd ook een leuke aantrekkelijke auto, mits idd de roest (en jij kent de plekken nu) niet welig tiert. Voor iemand die direct belastingvrij wilt rijden een aantrekkelijk aanbod.
En ach die kleur. Mooi poetsen en dan is ie ook mooi.
En ach die kleur. Mooi poetsen en dan is ie ook mooi.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2007 20:18 #693174
door V300 register
Tja, zeker deze modelen, onder de wielkasten de dorpels, de kokerbalken onder de auto dan heb je het wel zo,n beetje gehad.
Gegarandeerd dat je wel een plekje zult vinden aan dit bouwjaar! De vraag is hoe groot.
Maar jij zou eerder dan zeggen leg ern nog eens 250 euro bij en koop voor rond de 500 een leuke 360?
Gegarandeerd dat je wel een plekje zult vinden aan dit bouwjaar! De vraag is hoe groot.
Maar jij zou eerder dan zeggen leg ern nog eens 250 euro bij en koop voor rond de 500 een leuke 360?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2007 20:23 #693175
door E. van Oostveen
Hmm, dat is de vraag. Dit kan een heel zuinige en makkelijk te onderhouden auto zijn. Ik heb afgelopen week een winner uit 1985 gekeurd en wat denk je: bijna helemaal hard, ook de voorbalk in "topconditie". Slechts lichte aantasting door roest; klein beetje r.a. bij wielrand voorzijde en l.v. aan voorkant onder spatbord 3 lichte blaasjes. Onderhoud doet zo ontzettend veel voor een auto. Dat zou bij deze auto ook zo kunnen zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2007 20:58 #693186
door V300 register
Enigste nadeel is dat ik al 5 JAAR geen schakel heb gereden. Wel overigens een gewoon rijbewijs hoor ik behoor niet tot de catogorie automaat rijbewijzen.
Maar goed ik weet wel als er iets is wat er dan aan is want ik ken de motor. Veder kan de automaat ook niet stuk gaan, en hoevaak gaat nu een schakelbak stuk volgens mij niet vaak.
De enigste vraag is idd, is die hard en loopt die goed. Die auto van mij zelf is overigens nergens meer gaan roesten dankzij jouw tips. Dus niet erger geworden.
Lassen is wel te maken daar gaat het niet om maar veel te duur na vernand kun je net zo goed gelijk een harde kopen.
Zoiets is prachtig om 1 jaar in te rijden en dan voor praktisch hetzelfde bedrag door te verkopen.
Maar goed ik weet wel als er iets is wat er dan aan is want ik ken de motor. Veder kan de automaat ook niet stuk gaan, en hoevaak gaat nu een schakelbak stuk volgens mij niet vaak.
De enigste vraag is idd, is die hard en loopt die goed. Die auto van mij zelf is overigens nergens meer gaan roesten dankzij jouw tips. Dus niet erger geworden.
Lassen is wel te maken daar gaat het niet om maar veel te duur na vernand kun je net zo goed gelijk een harde kopen.
Zoiets is prachtig om 1 jaar in te rijden en dan voor praktisch hetzelfde bedrag door te verkopen.
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2007 17:43 #693263
door Jarl Hulsebosch (GAST)
Beantwoord door Jarl Hulsebosch (GAST) in topic 340 handbak 1985
Deze auto heeft er eerder op gestaan. Zeker een maand of tweden geleden. Toen was diegene ook nog in het buitenland.
Jarl
Jarl
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-12-2007 17:52 #693264
door V300 register
Wat roest betreft, dit is een 85'er met lichtjes niet op zijkant voorbumper, net als de mijne. Al een ding geleerd en dat is dat zijkanten onder de voorbumper sneller roesten dan onder nummerbord voor. Dit i.t.t (in tegenstelling tot) de types na '85. En hier lijkt die roest nog niet aanwezig.
Moderators: Mark Smeets