(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Black Beauty velgen, zeer goedkoop
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2007 20:17 #626475
door Doeke Dobma (GAST)
Black Beauty velgen, zeer goedkoop is gemaakt door Doeke Dobma (GAST)
Er is mij een setje Black Beauty velgen aangeboden. 5 stuks, volgens verkoper wel recht maar mogen wel een opknapbeurt hebben. Voor de 5 stuks wil hij slechts 50 euro hebben. Ze liggen in Winneweer, vlak boven Groningen, op de Vlomarkt. Dat is in de Oude Steenfabriek en dat is vrijdags en zaterdags geopend vanaf 10.00 uur. Dat is alles wat ik weet.
Wat ik ook nog weet is dat de verkoper niets wil doen van aanbetalen en dat je ze een andere dag of avond haalt: vrijdags en zaterdags vanaf 10.00, en anders is het jammer. Dat vind ik wel jammer, anders had ik ze zelf wel gehaald. Maar nu, voor wie dit nog zoekt, voor een lage prijs. Ik heb het mailadres van de verkoper.
Wat ik ook nog weet is dat de verkoper niets wil doen van aanbetalen en dat je ze een andere dag of avond haalt: vrijdags en zaterdags vanaf 10.00, en anders is het jammer. Dat vind ik wel jammer, anders had ik ze zelf wel gehaald. Maar nu, voor wie dit nog zoekt, voor een lage prijs. Ik heb het mailadres van de verkoper.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2007 21:20 #684810
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Black Beauty velgen, zeer goedkoop
Is niet duur, nee. Maar voor zover je het op de foto kunt zien, zijn ze er ook niet te best aan toe... Dan weet ik betere te koop! (Zie advertentierubriek, hint, hint
)
Ik woonde trouwens vroeger vlak bij Winneweer geloof ik...

Ik woonde trouwens vroeger vlak bij Winneweer geloof ik...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets