(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
360 Gli uit Weert (van Dhr. Haex)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2007 16:00 #626101
door V300 register
360 Gli uit Weert (van Dhr. Haex) is gemaakt door V300 register
Hoi allen,
Ben gistermiddag bij een 360 hatchbak geweest uit '86. Dhr. Haex verkocht hem en vertelde me dat er 's avonds nog een clublid zou komen die reeds een afspraak had gemaakt met 'm.
Omdat ik uiteraard niemand wilde voorschieten heb ik de auto alleen bekeken en beoordeeld, en nog geeneens een bod gedaan.
Toch hoorde ik vandaag van hem dat hij niet verkocht was, en dat de weg dus in principe vrij is voor me. Ik heb uiteindelijk besloten om de auto niet te kopen voorlopig, omdat ik geen goede en goedkope lasser heb gevonden...
Ben gistermiddag bij een 360 hatchbak geweest uit '86. Dhr. Haex verkocht hem en vertelde me dat er 's avonds nog een clublid zou komen die reeds een afspraak had gemaakt met 'm.
Omdat ik uiteraard niemand wilde voorschieten heb ik de auto alleen bekeken en beoordeeld, en nog geeneens een bod gedaan.
Toch hoorde ik vandaag van hem dat hij niet verkocht was, en dat de weg dus in principe vrij is voor me. Ik heb uiteindelijk besloten om de auto niet te kopen voorlopig, omdat ik geen goede en goedkope lasser heb gevonden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2007 16:39 #672159
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 Gli uit Weert (van Dhr. Haex)
Koop die wagen nou maar als je hem wilt hebben.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2007 16:49 #672161
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 360 Gli uit Weert (van Dhr. Haex)
zou je niet beter die 343 kopen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2007 17:47 #672165
door V300 register
Ik koop in 't geheel niets meer voorlopig... ben verliefd op de 343.. maar ook op iets anders... een S**b 96.....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2007 17:52 #672167
door V300 register
Geeft niks hoor. Ik ben sinds kort ook verliefd geworden op de NSU RO-80, sinds ik bij Conrad op bezoek ben geweest.
360's zijn gewoon voor het geld hele toffe wagens. Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van.
bartbrom82;28087 schreef : ... ben verliefd op de 343.. maar ook op iets anders... een S**b 96.....
Geeft niks hoor. Ik ben sinds kort ook verliefd geworden op de NSU RO-80, sinds ik bij Conrad op bezoek ben geweest.
360's zijn gewoon voor het geld hele toffe wagens. Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-06-2007 17:14 #672253
door V300 register
jep
en je zou er eens in moeten rijden jean-luc, een genot.
luxe zetel, ijskast in je kruis
enne snel
maar ik ken t, zo heb ik dat ook met een jongere auto. alleen zit ik te twijfelen of deze zijn waarde lang houd
enne bart, waag het om je 343 erin te rijden!
en je zou er eens in moeten rijden jean-luc, een genot.
luxe zetel, ijskast in je kruis

enne snel

maar ik ken t, zo heb ik dat ook met een jongere auto. alleen zit ik te twijfelen of deze zijn waarde lang houd

enne bart, waag het om je 343 erin te rijden!
Moderators: Mark Smeets